    From: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O tym jak VISA całkowicie legalnie na mnie zarobiła
    Date: Tue, 26 Feb 2002 14:10:08 +0100

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:a5fr4q$4m4$1@news.onet.pl...

    > Słuchaj, anulowanie transakcji i zwrot pieniędzy nie oznacza (przynajmniej
    > dla mnie) kolejnej możliwości zarobku dla banku.

    Ale dlaczego? Przeciez to nie bank anulowal transakcje tylko albo sprzedawca
    albo klient. Bank wykonal przy tym dwie operacje, przy czym ta druga (zwrot
    kasy) obarczona jest duzo wiekszym ryzykiem fraudu niz pierwsza (sprzedaz).
    Dlaczego wiec bank nie ma wziac kasy za solidnie przeprowadzona prace?
    :-)

    Tak BTW: przy takiej operacji klient nic nie placi..

    > Ja nie sprzedawałem żadnych dolarów bankowi. Jeśli przy zatwierdzaniu
    > transakcji i jej anulowaniu są stosowane różne kursy, to dla mnie to jest
    > jawne oszustwo.

    Poniewaz robiles transakcje za granica, kupowales i sprzedawales walute.
    Ciezko to zrozumiec?

    Pzdr,

    M.