  • Data: 2003-09-10 10:33:46
    Temat: Re: O pozytkach z funduszy inwestycyjnych przez mBank...
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mialem kilka funduszy zakupionych

    kupiles jakis Fundusz - no to gratuluje, mnie stac jedynie na zakup
    jednostek udzialowych poszczególnych FI

    > ta droga. 5 wrzesnia spostrzeglem
    > sie (przyznaje ze troszke za pozno...), ze trzeba je zbyc. No to
    > zlecilem wszystkie. Za trzy z nich mialem forse na eKoncie wczoraj,
    > a z nastepnych dwoch mam nadal tylko straty. Przeciez to zupelnie bez
    > sensu. Gdy dawniej chodzilem na piechote do banku i osobiscie
    > nabywalem i zbywalem, na drugi dzien juz bylo po bolu. Szybciej ;-)

    i ile drozej

    > bo droga internetowa przez mBank trwa to nawet do 7 dni.

    a wiesz co to jest tabela odkupien w SFI mBanku ??? jezeli odkupiles j.u. w
    PIATEK po okreslonej w statucie godzinie (i widocznej równiez w tabelce) to
    sam jestes sobie winien i nie narzekaj. Przykladowo zlecasz odkupienie o
    16:00 w Piatek, mija sobota i niedziela (FI nie pracuja tak jak i GPW) w
    poniedzialek nastepuje wycena twoich j.u. i we wtorek/srode wraca kasa na
    twoje konto (ksiegowanie kasy w mBanku 12, 15 i 19:00).

    > Przeciez to
    > paranoja - przynajmniej wedlug mnie. Znajdzcie mi madrego, ktory na
    > tydzien naprzod potrafi przewidziec, przeciez tak nie mozna sie bawic
    > w instrumenty gieldowe.

    Zabawa w instrumenty gieldowe ??? ty chyba cos sobie pomyliles, domy
    maklerskie sa od zabawy na gieldzie a nie FI - FI sa od lokowania w dluuugim
    horyzoncie czasowym, a nie od spekulowania.

    > Gdyby ktos potrafil przewidywac z 7. dniowym
    > wyprzedzeniem, to sam by zagral na wszystkie posiadane pieniadze,
    > a nie poslugiwal sie fachowcami.

    A gdyby ktos uwaznie czytal w co sie pakuje i jaki jest cel instytucji w
    która sie pakuje to by teraz nie krzyczal ze to paranoja

    pozdr
    david