  • 41. Data: 2015-10-05 16:57:38
    Temat: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Od: "Podejrzliwy" <...>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:56120d5c$0$573$65785112@news.neostrada.pl...
    > Po dwóch miesiącach ten ich system padnie i będzie można ogłosić kolejną
    > klapę tego wspaniałego rządu

    Kolejną klapę po dwóch miesiącach którego rządu ???

    Podejrzliwy

  • 43. Data: 2015-10-05 20:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Konfabulator Konfabulatorski k...@1...pl ...

    > Ta loteria to raj dla UKS. I chodzi tu o sumę sprzedaży per NIP. Mając
    > dane również z np. Allegro i innych źródeł, można łatwo stwierdzić czy
    > przedsiębiorca odprowadza to co do niego należy.
    >
    > Rozważyć jednak należy argument organizatora, czy rzeczywiście Państwo
    > tak dobrze dysponuje tymi środkami, że warto brać te paragony, bo to
    > kwestia dość dyskusyjna...

    Teorie spiskowe rulez...
    Naprawde myslisz, ze ktos nabija na kase a potem nie płaci od tego
    podatku...

    Chodzi tylko o likwidowanie szarej strefy poprzez przyzwyczajanie klientów
    zeby brali paragony.

    Nie wiem czy to bedzie skuteczne, wiem natomiast ze podoba mi się metoda
    marchewki zamiast kija :)

  • 42. Data: 2015-10-05 20:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Bo nie oszukujmy się. Tylko debil albo "cfaniak" mógł na to wpaść.

    łatwo szafować takimi okresleniami.
    Gorzej z argumentami.

  • 44. Data: 2015-10-05 21:53:38
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > A to nie jest już od dobrych paru lat? Pamiętam jak fryzjerka narzekała,
    > że
    > musi się uczyć obsługi kasy, a tego lokalu nie ma już ze dwa lata.

    Pewnie z powodu kasy F.

  • 45. Data: 2015-10-05 22:02:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-05 o 20:00, Budzik pisze:
    > Nie wiem czy to bedzie skuteczne, wiem natomiast ze podoba mi się metoda
    > marchewki zamiast kija :)

    Mimo wszystko nie podoba mi się sytuacja kiedy ja muszę zapłacić za
    marchewkę z której część _może_ dostanę drogą wygranej.
    Dlaczego część?
    Bo jak każdy gimnazjalista wiedzieć powinien po drodze z tej marchewki
    uszczkną sobie znajomi królika.

    Są ludzie uważający że to normalne.
    Szanujemy ich :-)

    To taki drobny aczkolwiek wymowny przykład twórczego debilizmu.:-)

  • 46. Data: 2015-10-05 22:12:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Oct 2015 21:41:41 -0700 (PDT), Konfabulator
    Konfabulatorski napisał(a):
    > Ta loteria to raj dla UKS. I chodzi tu o sumę sprzedaży per NIP.
    >Mając dane również z np. Allegro i innych źródeł, można łatwo
    >stwierdzić czy przedsiębiorca odprowadza to co do niego należy.

    Ale jaka sume ?
    Przeciez przez te loterie to nie nie wplynie nawet 1% paragonow.

    Moze im pomoc namierzyc tych, co wystawiaja falszywe paragony.
    Czy to z falszywej kasy, czy jakos sprytniej, duplikujac.

    Ale na razie to jak widac chodzi im o edukacje fryzjerow.

    J.

  • 47. Data: 2015-10-05 22:18:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Oct 2015 19:30:31 +0200, Marek napisał(a):
    > On Fri, 2 Oct 2015 22:23:33 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    >
    > Ale wiesz, że nie każdy sprzedawca.ma obowiązek rejestracji sprzedaży
    > na kasie fiskalnej?

    Tak ogolnie to jednak coraz wiecej, docelowo prawie kazdy.
    Pomijajac jakies zwolnienia branzowe, to ogolny limit teraz
    uprawniajacy do zwolnienia to 20 tys rocznie.
    Trudno z tego wyzyc, a jeszcze trudniej, jesli to handel i zostaje
    tylko marza od obrotu.

    J.

  • 48. Data: 2015-10-05 22:21:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 5 Oct 2015 21:53:38 +0200, brum napisał(a):

    > Pewnie z powodu kasy F.

    Nie szukaj teorii spiskowych, umowę najmu im miasto wypowiedziało. I w
    efekcie od dwóch lat ten lokal stoi pusty, geniusze po prostu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 49. Data: 2015-10-05 23:07:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 5 Oct 2015 22:12:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale na razie to jak widac chodzi im o edukacje fryzjerow.
    Fryzjerów w pierwszym etapie. W kolejnych będą inne:

    https://loteriaparagonowa.gov.pl/regulamin - par. 6 ust. 11

    Organizator przewiduje w trakcie okresu przyjmowania Zgłoszeń udziału
    do Loterii, premiowanie 4 (słownie: czterech) branż: fryzjerstwo i
    pozostałe zabiegi kosmetyczne (Branża 1), prywatna praktyka lekarska i
    dentystyczna (Branża 2), konserwacja i naprawa samochodów osobowych
    oraz sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
    (Branża 3), restauracje i inne placówki gastronomiczne oraz
    przygotowanie i podawanie napojów (Branża 4).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 50. Data: 2015-10-05 23:54:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mut14l$6f0$...@n...news.atman.pl

    > Państwo z definicji źle nimi dysponuje (wydaje nieswoje
    > pieniądze na nieswoje cele).

    http://portalwiedzy.onet.pl/140881,,,,nieswoj_nie_sw
    oj,haslo.html

    Nieswój to in. nie w humorze, zmęczony, skarżący się na złe
    samopoczucie; niecałkiem zdrowy: Coś ty taki nieswój?
    Coś cię boli?; wyraz w tym zn. piszemy łącznie.

    Nie swój to in. niezaliczający się do własnych, rodzimych;
    niebędący czyjąś własnością; cudzy: Czy można
    ubezpieczyć nie swój dom?;Operatorzy mogą zapłacić
    za nie swój błąd; wyrażenie piszemy rozdzielnie.

    Ponoć każdy źle dysponuje cudzymi środkami. [nie wiem,
    co z brzeżami, wnętrznościami i środkami zewnętrznymi...]

    Dlatego właśnie wymyślono komunizm -- system wspólnego worka
    do którego każdy wrzuca i z którego czerpie sekretarz, ażeby
    każdemu nałożyć. Dokładne rozliczanie nie dałoby zysku temuż
    ,,sekretarzowi'', więc wymyślono wspólnotę (komunizm), przez
    co wadliwe wydatki maskują grabieże dokonywane przez władzę.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'