    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Date: Thu, 8 Oct 2015 11:27:50 +0200

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    >Jak to było? "Każdy problem ma eleganckie, proste, złe rozwiązanie"
    >Oczywiście, masz rację, że lepiej by było, gdyby podatki były
    >prostsze.
    >Tylko, że jak na razie, nie znalazłem "prostych" systemów, które nie
    >wykładałyby się w realnym życiu. Więc do ludzi mówiących "podatki
    >powinny być prostsze" podchodzę z rezerwą, dopóki nie podadzą swojego
    >systemu.

    A czytales ustawe o PIT ?
    Ja ostatnio zajrzalem ... przeciez tego sie juz nie da ogarnac.
    Co chwila "dla dochodow okreslonych w pkt 13.5.1 za wyjatkiem 15.8.2
    ...."

    Proste rozwiazania widze dwa:
    a) anulujemy ustawe i przestajemy pobierac PIT dopoki nie napisza
    nowej ustawy - nie dluzszej niz 20 stron A4,
    b) biura poselskie obowiazane sa wypelniac pity podatnikom w swoim
    okregu na koszt wlasny :-)

    J.