  • 1. Data: 2003-09-05 16:25:23
    Temat: Numer konta w pekao
    Od: Bartol Partol <b...@p...com>

    Czesc,

    Mam wyslac kase na konto w Banku Pekao SA Centrum Bankowosci
    Elektronicznej. Numer konta wyglada mniej wiecej tak:
    aaaaaaaa-bbbbbb-bbbbb-bbb000/111. Co zrobic z tym nieszczesnym
    backslashem (po polskiemu to sie chyba zwie ukosnik), zeby Inteligo
    lyknelo ten numer?

    Bartol

  • 2. Data: 2003-09-05 16:33:23
    Temat: Re: Numer konta w pekao
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@p...com,
    Bartol Partol <b...@p...com>:

> [...]
    > aaaaaaaa-bbbbbb-bbbbb-bbb000/111. Co zrobic z tym nieszczesnym
    > backslashem (po polskiemu to sie chyba zwie ukosnik), zeby Inteligo

    Proponuje zastapic ukosnik kreseczką.

    Po polsku dobrze, ale po angielsku backslash wyglada tak: "\"
    a "/" to jest (forward) slash (posiada rowniez szereg innych ciekawych nazw)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-05 16:44:10
    Od: Bartol Partol <b...@p...com>

    Robert wrote:

    > 3...@p...com,

    > Proponuje zastapic ukosnik kreseczką.

    Tak myslalem. Wlasciciel konta mowil cos o uciachaniu ostatnich cyfr,
    ale nie chce by mi pekao odwalilo przelew, mimo tego ze te kilka jedynek
    nie stanowi.

    > Po polsku dobrze, ale po angielsku backslash wyglada tak: "\"
    > a "/" to jest (forward) slash (posiada rowniez szereg innych ciekawych nazw)

    Ajajaj faktycznie.

    Bartek

  • 4. Data: 2003-09-05 17:01:55
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <3...@p...com>, b...@p...com says...

    Wydaje mie sie, ze 111 oznacza walute (zlotowki) ale nie dam soebei za
    to glowy uciac

    AP

  • 5. Data: 2003-09-05 17:14:09
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Sep 2003 18:25:23 +0200, Bartol Partol
    <b...@p...com> napisał(a):

> [...]
    >aaaaaaaa-bbbbbb-bbbbb-bbb000/111. Co zrobic z tym nieszczesnym
    >backslashem (po polskiemu to sie chyba zwie ukosnik), zeby Inteligo

    VW tez ma taki wynalazek i mBank nie lykalo ukosnika. Panienka na
    telefon z VW poradzila mi, bym zastepowal toto spacja. I wszystkim
    gra. :-)

    --
    Adek

  • 6. Data: 2003-09-05 17:18:13
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    h...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

    > VW tez ma taki wynalazek i mBank nie lykalo ukosnika. Panienka na
    > telefon z VW poradzila mi, bym zastepowal toto spacja. I wszystkim
    > gra. :-)

    Tę koncowke z VW (020 czy jak tam) to spokojnie mozna pominac w calosci.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-09-05 19:24:07
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...

    > Wydaje mie sie, ze 111 oznacza walute (zlotowki) ale nie dam soebei za
    > to glowy uciac

    Nie musisz, ja nadstawię swoją: nie chyba, a na pewno. Fragment
    numeru rachunku "/111" można śmiało opuścić.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2003-09-06 04:38:36
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Bartol Partol" <b...@p...com> wrote in message
> [...]
    > aaaaaaaa-bbbbbb-bbbbb-bbb000/111. Co zrobic z tym nieszczesnym
    > backslashem (po polskiemu to sie chyba zwie ukosnik), zeby Inteligo

    rozpisz to jako -111-000 będzie dobrze.
    Po za tym tak naprawdę to możesz sobie to darować. Dojdzie na pewno.
    Sprawdzone w praktyce.

  • 9. Data: 2003-09-06 09:01:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > aaaaaaaa-bbbbbb-bbbbb-bbb000/111. Co zrobic z tym nieszczesnym
    > backslashem (po polskiemu to sie chyba zwie ukosnik), zeby Inteligo

    / to slash
    \ to backslash

    :-)

    --