  • Data: 2003-11-28 17:36:11
    Temat: Re: Nr banku - jaki to bank? pilne
    Od: nosty <n...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Nov 2003 09:20:45 +0100, "darsoon" <d...@o...pl> wrote:

    >granice)
    >
    >Witam,
    >
    >IMO powinienes skontaktowac sie z osoba, ktora ma dostac te pieniadze
    >i zapytac sie jej
    >jeszcze raz o numer banku i rachunku. Dobrze by bylo gdybys uzyskal
    >jeszcze kod SWIFT
    >i nazwe jego banku.
    >
    >Ogolnie moge tylko powiedziec, ze w USA istnieja conajmniej 3 systemy
    >clearingowe.
    [ciach]

    _Pieknie_ dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz.
    Nr banku mial format xx-xxxx/xxxx czyli 10 cyfr.
    ta 50- na poczatku rzeczywscie niepotrzebnie zmylilem. Nr konta mial 5
    cyfr: xxxxx.
    Moze Amerykanin kiepsko sie znal i wyslal mi zly numer.
    Dowiedzialem sie o nazwe banku co i tak niewiele dalo :)
    Pisze o tym w innym poscie "kasa do USA - PARANOJA"

    po tygodniu walki z bankami i pocztami widze ze musze sie jeszcze
    sporo nauczyc ;)

    pozdrawiam
    --
    nosty