  • Data: 2015-05-25 12:07:33
    Temat: Re: Nowy prezydent ? % w góre ??
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5562df14$0$2198$6...@n...neostrada.pl

    > Ale to jest skutek ogolnej sytuacji gospodarczej, a nie decyzji prezydenta.

    Nie od dziś wiadomo, że Platforma traci poparcie Polaków.
    Wymiana prezydenta to jeden z elementów zmiany władzy, ale
    przecież nie {} jedyny -- wkrótce wybory parlamentarne.

    [ja chcę głosować na Krokodyla -- bo gdzieś czytałem,
    że parlamentarzyści to inaczej gady, chyba po francusku]

    Za nami wybory samorządowe:

    () 20% głosów nieważnych
    () i nadzwyczajnie dobry wynik PSL sprzeczny z
    () oczekiwaniami
    () sondażami
    () wynikiem Jarubasa

    [swoją drogą... Jarubas był jeden a Bronkobasów było aż 16]

    > Z pustego i Salomon nie naleje,

    Stopy są niskie, aby zachęcić kredytobiorców -- żeby przyspieszyć gospodarkę.
    IMO nie są zależne od konkretnego prezydenta, lecz od konkretnej sytuacji, na
    którą wpływa i prezydent RP, i reszta władców RP, i pospólstwo RP, i sytuacja
    poza granicami RP...

    -=-

    Żyjemy w świecie gospodarki opartej o kredyt, czyli zaufanie do wytwórców
    dóbr. W tym świecie banki ferują wyroki co do zdolności_kredytowej, czyli
    rokowań klientów jako dobroczyńców_w_sensie_dosłownym. :) Pospólstwo jest
    jakby niewolnikiem banków -- i dobrze nam (wiśniobiorcom) z tym systemem.

    -=-

    > choc Grecji sie chyba udalo ...

    Rosja jest prawosławna.
    Grecja jest prawosławna.
    Cypr jest prawosławny.

    Ukraina jest prawosławna.
    (czymkolwiek jest Ukraina i jak daleko sięga...)
    Donbas jest prawosławny.
    (bez względu na swą przynależność państwową)
    Krym obecnie jest prawosławny w znaczącej części.
    (bez względu na swą przynależność państwową i historię islamską)

    Powyższe sprawia, że Grecja -- może nie spłacać długów wobec Zachodu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'