  • 1. Data: 2002-06-07 19:36:14
    Temat: Nowy, duzy gracz w internetowej bankowosci w Polsce
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    za WP

    GBW startuje w sieć 2002-06-07 (16:20)
    Drukuj Powiadom znajomego

    W Gospodarczym Banku Wielkopolskim SA spółka ALMA SA zakończyła rozbudowę
    sieci Wide Area Network.
    W ramach projektu rozbudowano węzeł sieci WAN obsługujący oddziały GBW oraz
    część ze 157 banków zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej,
    działających przez sieć 800 placówek na terenie całego kraju. Prace
    wdrożeniowe obejmowały również zmodernizowanie instalacji urządzeń
    zabezpieczających i kontrolujących dostęp do sieci.

    Rozwiązanie umożliwi GBW uruchomienie w pełni bezpiecznego oddziału
    wirtualnego i dostęp do rachunków przez Internet. Ze względu na zastosowanie
    rozwiązań o podwyższonym stopniu niezawodności systemu, zabezpieczenia są w
    pełni przygotowane do wymagań bankowości elektronicznej.
    Do projektu wykorzystano urządzenia Cisco Systems oraz oprogramowanie Cisco
    Systems i Hewlett Packard.

    Gospodarczy Bank Wielkopolski SA i 157 zrzeszonych z nim Banków
    Spółdzielczych tworzą Spółdzielczą Grupę Bankową.
    Spółdzielcza Grupa Bankowa, poprzez sieć 800 placówek, prowadzi działalność
    na terenie Wielkopolski, Pomorza, Kujaw, Dolnego Śląska, Ziemi Lubuskiej i
    Łódzkiej. Oferuje szeroką gamę kredytów i depozytów, wprowadza zaawansowane
    technologie, stawia na rozwój bankowości elektronicznej; już wkrótce
    umożliwi klientom korzystanie z usług bankowych za pomocą sieci Internet.
    (AN)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-07 20:32:25
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > GBW startuje w sieć 2002-06-07 (16:20)
    [ciach]
    > ------
    > Amra the Freelancer

    A jakies wiadomosci na temat % sa ?
    I oglnie na temat warunkow jakie beda proponowac?

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-06-08 03:27:48
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Fri, 7 Jun 2002 21:36:14 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Gospodarczy Bank Wielkopolski SA i 157 zrzeszonych z nim Banków
    >Spó?dzielczych tworz? Spó?dzielcz? Grup? Bankow?.
    >Spó?dzielcza Grupa Bankowa, poprzez sie? 800 placówek, prowadzi dzia?alno??
    >na terenie Wielkopolski, Pomorza, Kujaw, Dolnego ?l?ska, Ziemi Lubuskiej i
    >?ódzkiej. Oferuje szerok? gam? kredytów i depozytów, wprowadza zaawansowane
    >technologie, stawia na rozwój bankowo?ci elektronicznej; ju? wkrótce
    >umo?liwi klientom korzystanie z us?ug bankowych za pomoc? sieci Internet.

    o jaka moda sie zrobila na e-banki

    kazdy bank zaklada swoj e-bank

    tak swoja droga jestem ciekaw na jakich warunkach bedzie to chodziło,
    bo jako klient BS należącego do SGB uwazam go za namiastke e-bank-u i
    wole korzystac z jego uslug niz na przyklad z ktoregos z e-bankow.

    Opłata za prowadzenie konta ROR - 2zł
    Opłata za przelew w systemie elixir (default) - 0zł
    Papierowe potwierdzenie dokonanego przelewu - 0zł

    bank mam 10min drogi ode mnie i wole sie przejść z papierkami niz
    robic przelewy telefonistyczniev (zwasze się można pomylić), a
    papierkowe potwierdzenie przelewu moge uzyskać od zaraz czego się w
    e-banku doprosić nie da :-(

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 4. Data: 2002-06-08 03:27:49
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Fri, 7 Jun 2002 22:32:25 +0200, "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>
    wrote:

    >A jakies wiadomosci na temat % sa ?

    nie licz na duze $ w bankach spółdzielczych (chociaż być może e-BSy
    będą miały lepiej).

    Generalnie z tego co widze najlepiej jest wiekszą gotówke trzymać w
    dużych bankach (ostatnio w PKO SA proponowali mi lokate obligacyjną na
    12-14%), zaś kase na bieżące wydatki lepiej trzymać w BS-ie (darmowe
    przelewy z papierkowymi potwierdzeniami)

    >I oglnie na temat warunkow jakie beda proponowac?

    naucz się czytać, przecież napisali że dopiero będzie sieć BUDOWANA, a
    Ty już chcesz ceny usług

  • 5. Data: 2002-06-08 18:25:21
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    >ostatnio w PKO SA proponowali mi lokate obligacyjną na 12-14%

    Te procenty to zdaje sie sa w stosunku trzyletnim ? To chyba nie jest dobry
    biznes.

    MichalL

  • 6. Data: 2002-06-09 16:54:33
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Sat, 8 Jun 2002 20:25:21 +0200, "MichalL"
    <m...@p...onet.nospam.pl> wrote:

    >Te procenty to zdaje sie sa w stosunku trzyletnim ? To chyba nie jest dobry
    >biznes.

    a jeśli tak to niech się gonią