  • Data: 2002-01-09 20:34:41
    Temat: Re: Nowy druk przelewu do US
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pablos" <d...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:a1hsja$nei$1@news.tpi.pl...

    > i dobrze, ja już dawno mówię że najlepiej tym
    bubkom którzy nami rządzą
    > zrobiłaby akcja obywatelskiego nieposłuszeństwa,
    wprowadzają jakieś bzdury,
    > a tu wszyscy to olewają :-)

    no to już chyba teraz mamy z tym do czynienia :-)

    > i już gość z MF powiedział że nie będą nikogo
    ścigać o przelewy wykonane
    > starym sposobem bo ani w sklepach nie ma nowych
    druczków przelewów, ani
    > banki się do tego nie przygotowały ani nawet
    same urzędy skarbowe też
    > odpowiednich druczków nie mają

    trafiło na inteligentnego w MF, nie chce nazywac
    rzeczy po imieniu ale przejmuje inicjatywę i
    pokazuje że MF stac na gest bycia dobrym .... w
    takiej sytacji chyba nie ma wyjścia :-))

    Sark