  • 11. Data: 2005-07-24 14:03:25
    Temat: Re: Nowy : Program do monitorowania konta mBank
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Szkoda że można wybrać tylko jedno konto do monitorowania. Ja część
    > wpływów mam na eKonto a część na eMaxa...

    P.S. 2
    Przelałem sobie z eKonta na eMaxa i coś zero reakcji ze strony mBank
    Account Manager...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 12. Data: 2005-07-24 14:05:47
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź
    <news:dcabm73ie0a8$.rlrla6913gd1.dlg@40tude.net> autorstwa niejakiego
    Markus Sprungk wyjaśniam co następuje:

    > Skoro twierdzisz, że Jego program przesyła do autora jakiekolwiek dane to
    > proszę o *konkretny* log z takim zapisem

    Przyznasz jednak, że nakładka na system bankowy może budzić
    _uzasadnione_ wątpliwości, także dlatego, że mogą się pod nią podpiąć -
    niezależnie od woli autora aplikacji - jakieś cudeńka.
    Nie wiem też jak na to zapatruje się BRE i czy bierze odpowiedzialność
    za naruszenie tajemnicy i bezpieczeństwa transmisji jeśli użytkownik
    posługuje się takim programem?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 13. Data: 2005-07-24 14:28:57
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:e0ichl50yplw.dlg@olgierd.gov.pl grupowicz Olgierd napisał:

    > Nie wiem też jak na to zapatruje się BRE i czy bierze odpowiedzialność
    > za naruszenie tajemnicy i bezpieczeństwa transmisji jeśli użytkownik
    > posługuje się takim programem?

    A czy BRE bierze odpowiedzialność że w systemie transakcyjnym są linki do
    stron nieszyfrowanych i to otwierających nowe okna przy zachowaniu sesji?
    Dopóki prowadzą one do stron mBanku to mozna to olać, ale w szale reklamy w
    końcu przez pośpiech wymknie się im bezpośrednie połączenie do inBooka lub
    innego kramu. Własnie wrażliwość na takie działania została ostatnio
    przecież łatana przez FireFoxa.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 14. Data: 2005-07-24 14:29:56
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Olgierd* napisał(a):

    > Nie wiem też jak na to zapatruje się BRE i czy bierze odpowiedzialność
    > za naruszenie tajemnicy i bezpieczeństwa transmisji jeśli użytkownik
    > posługuje się takim programem?

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/bezpieczenstwo/ko
    mputer.html#d2

    "ze względów bezpieczeństwa, nie instaluj nierekomendowanych programów
    otrzymanych pocztą elektroniczną lub pobranych z witryn www!"

    Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl | GG: 208353
    gpg --keyserver "hkp://subkeys.pgp.net" --search-keys 0x124BE225
    Fingerprint = 82D0 1E3F 7943 5557 5A49 CE33 5216 85CD 124B E225
    *Adres w nagłówku zakodowany w ROT13* Zażółć gęślą jaźń

  • 15. Data: 2005-07-24 15:02:29
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    > P.S. 2
    > Przelałem sobie z eKonta na eMaxa i coś zero reakcji ze strony mBank
    > Account Manager...

    Można zasymulować "nowy przelew" żeby sie nie męczyć z przelewaniem w
    trakcie testowania .

    W tym celu należy
    1. Wymusić sprawdzenie, prawy na ikonie -> Sprawdź teraz, zaczekac aż ikonka
    się znów zrobi szara

    2. Uruchomić Start->uruchom->regedit .

    3. Wyszukać
    HKEY_CURRENT_USER\Software\KiS Software\mBank Account Manager

    4. Zmniejszyć wartość pola OstatniPrzelew (dziesiętną) o np. 5 . Czyli
    wartośc jest 50 to należy wpisać 45. Uwaga ! O ile jest różna od zera. Jeśli
    jest zero to prosze o kontakt ...

    5. Wymusić sprawdzenie, prawy na ikonie -> Sprawdź teraz, powinien pojawić
    się dymek lub email z informacją o nowym przelewie (zależy co zaznaczono do
    powiadamiania w konfiguracji) .

    Jeśli wciąż nie działa to daj znać prosze via mail or GG : 3446979 .

    Uwaga ! Po 13:30 został opublikowany ponownie program z kilkoma małymi
    poprawkami .

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 16. Data: 2005-07-24 15:12:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Jul 2005 19:50:55 +0200, w <dbrbmc$i6d$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> napisał(-a):

    > Wysyłanie SMS ze wzgledu na utrudnienia naszych operatorów realizowane jest
    > za pomocą komercyjnej bramki w serwisie www.gsmservice.pl .

    Do Plusa możesz zrobić smsy przez email na +...@t...plusgsm.pl zamiast
    korzystania z bramki.

  • 17. Data: 2005-07-24 15:15:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 24 Jul 2005 17:02:29 +0200, w <dc0aig$2mf$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> napisał(-a):

    > Uwaga ! Po 13:30 został opublikowany ponownie program z kilkoma małymi
    > poprawkami .

    I chyba błędami również:

    "Aby program mógł działać poprawnie... wypełnij"

    Identyfikator
    Hasło
    Domyślne hasło"

    Pole domyślne hasło nigdzie nie widzę, natomiast pozostałe są wypełnione. Mimo
    to błąd.

  • 18. Data: 2005-07-24 15:17:11
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Olgierd napisał(a):

    > Przyznasz jednak, że nakładka na system bankowy może budzić
    > _uzasadnione_ wątpliwości,

    To nie jest żadna nakładka a uzasadnione_wątpliwości to mógłbyś mieć gdyby
    program powstał na Tajwanie

    > także dlatego, że mogą się pod nią podpiąć -
    > niezależnie od woli autora aplikacji - jakieś cudeńka.

    No popatrz. A tysiące ludzi używają zupełnie w ciemno małych programików
    sprawdzających co pewien czas pocztę i jakoś się nie boją. Tutaj mamy do
    czynienia z aplikacją od osoby znanej

    > Nie wiem też jak na to zapatruje się BRE i czy bierze odpowiedzialność
    > za naruszenie tajemnicy i bezpieczeństwa transmisji jeśli użytkownik
    > posługuje się takim programem?

    Jak się logujesz do systemu bankowego przy pomocy dziurawej przeglądarki to
    też BRE ma brać za to odpowiedzialność?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 19. Data: 2005-07-24 15:19:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marek Szapajko napisał(a):

    > "ze względów bezpieczeństwa, nie instaluj nierekomendowanych programów
    > otrzymanych pocztą elektroniczną lub pobranych z witryn www!"

    :)))

    Rekomendowane programy to zapewne te, których autorzy sypnęli bankowi
    groszem za to, że im bank rekomenduje. Ci, którzy nie zapłacili, nie są
    rekomendowani

    To dlaczego Bank nie wypuści własnego oprogramowania autorskiego? Przykład
    Kreissparkasse w Niemczech dobitnie świadczy o tym, że można :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 20. Data: 2005-07-24 15:21:58
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

> [...]
    >Domyślne hasło"

    >Pole domyślne hasło nigdzie nie widzę, natomiast pozostałe są wypełnione.

    Domyślne konto miało być. Literówka. Poprawiam.

    --