  • 11. Data: 2003-03-19 20:12:04
    Temat: Re: Nowości w multi ;))
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > z nowej TOiP ;PPP

    No tak, ale on takie rzeczy pierwszy wie :)

  • 12. Data: 2003-03-19 20:12:51
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > z nowej TOiP ;PPP

    Która jest gdzie...?
    Bo na stronach Multi nadal widzę stare stawki.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2003-03-19 20:16:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Poprzednio bylo 3% min. 4zl ;P

    No, wiec placilem 4 a bede 5 ;p. Znowu sie okazuje, ze ograniczenie ilosci
    rachunkow jest prawie niemozliwe ;). Chyba bede musial sie zdecydowac na
    jakis nowy, a nie tak dawno w ramach ograniczenia ich liczny zamknalem w KB.
    Moj obecny stan posiadania to 3 rachunki bankowe i 3 karty [wszystkie
    wypukle, ale jeszcze tylko przez miesiac, jedna juz nie bedzie wznowiona].
    Moze sobie otworze w Citi, mam blisko bankomat :).

    Maciej

  • 14. Data: 2003-03-19 20:17:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > z nowej TOiP ;PPP

    Ale chyba nie tej
    http://www.multibank.pl/oplaty/my.jhtml
    Za to tu widac ;)
    http://www.mojavisa.pl/?page=oplaty01
    Tylko kto kredytowke wklada do bankomatu? ;)

    Maciej

  • 15. Data: 2003-03-19 20:41:39
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Moze sobie otworze w Citi, mam blisko bankomat :).

    O i to jest dobry wybor :) pozostanie Ci to 4 zl z obcych bankomatow
    przynajmniej ;)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2003-03-20 08:46:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 19 Mar 2003 20:12:51 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@m...hell.pl> wrote:

    >Która jest gdzie...?

    U pracownikow :).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 17. Data: 2003-03-20 17:13:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Oczywiscie na www informacji brak ;-//

    Ooo juz jest ;-))

    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml

    http://www.multibank.pl/moj/logout.jhtml

    A tu pełna TOiP:
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf

  • 18. Data: 2003-03-20 21:34:42
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > A tu pełna TOiP:
    > http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf

    Z ktorej wynika, ze te oplaty dotycza tylko kredytowek.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 19. Data: 2003-03-20 21:42:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Z ktorej wynika, ze te oplaty dotycza tylko kredytowek.

    Tańsze wypłaty z bankomatów!

    Od 20 marca br. prowizje od wypłat gotówki z bankomatów obcych i wprowadza stała
    opłatę, niezależną od wypłacanej kwoty.

    Dotychczasowa prowizja w wysokości 3% - minimum 4 zł, którą MultiBank pobierał
    od wypłat z bankomatów krajowych zostanie zastąpiona stałą opłatą niezależnie od
    tego, jaką kwotę podejmuje posiadacz karty. Dla MultiKonta ja, my i Aquarius
    oraz rachunku WWJ opłata ta wynosi 5 zł, dla MultiKonta jestem i młodzieżowego 4
    zł. W przypadku wypłat dokonywanych z bankomatów za granicą, opłata ta wynosić
    będzie 10 zł.

  • 20. Data: 2003-03-20 22:03:29
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Tańsze wypłaty z bankomatów!

    W TOiP (tej w pdfie) jest jak wół:

    12. Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach obcych na terenie Polski: 3%
    min. 4,00 zł
    13. Prowizja od wypłaty gotówki w bankomacie za granicą 3% min. 4,00 zł
    14. Prowizja od wypłaty gotówki w oddziale banku oraz pozostałych wypłat na
    terenie Polski 3% min. 4,00 zł
    15. Prowizja od wypłaty gotówki w oddziale banku oraz 3% min. 4,00 zł

    Za to po kliknieciu na "Opłaty" na stronie glownej pokazuje sie:
    - Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach obcych na terenie Polski 4 ,
    00 zł
    - Prowizja od wypłaty gotówki w bankomacie za granicą 10 , 00 zł

    Widocznie zapomnieli zmienic w pdfie.