  • 1. Data: 2010-07-12 22:25:42
    Temat: Nowoczesne banki są wszędzie a zwłaszcza na YT ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jakoś tak mnie naszło i zacząłem grzebać a oto co udało mi się wyłowić:

    PKO BP
    http://www.youtube.com/user/PKOBP

    Alior
    http://www.youtube.com/user/Aliortv

    Pekao
    http://www.youtube.com/user/unicreditshareholder

    Nordea
    http://www.youtube.com/user/NordeaTV

    DB
    http://www.youtube.com/user/DeutscheBankTV

    Getin
    http://www.youtube.com/user/getintv

    mBank
    http://www.youtube.com/user/mBankTV

    Multi bank
    http://www.youtube.com/user/multibankpl

    Eurobank
    http://www.youtube.com/user/Eurobank

    Fortis
    http://www.youtube.com/user/FortisBankPolskaSA

    BZWBK
    http://www.youtube.com/user/BankZachodniWBK

    Lukas
    http://www.youtube.com/user/LukasBankPL

    Allianz
    http://www.youtube.com/user/AllianzPolska

    ING
    http://www.youtube.com/user/INGBSK

    Millennium
    http://www.youtube.com/user/180tysiecy

    Pocztowy
    http://www.youtube.com/user/BankPocztowy

    Cetelem
    http://www.youtube.com/user/Cetelembank

    VW bank
    http://www.youtube.com/user/VolkswagenBankdirect

    Raiffeisen
    http://www.youtube.com/user/MobilnyBankPl (nie jestem pewnie czy to
    oficjalny kanał)

    A tutaj banki, dla których nie znalazłem oficjalnego kanału - co
    oczywiście nie znaczy, że go nie ma, ja po prostu nie potrafiłem go
    znaleźć. Oczywiście szukałem wersji dla przeciętnego Kowalskiego znad
    Wisły. Oto powiedzmy nasze czarne owce ;)

    Citi, Inteligo, BGŻ, BOŚ, Polbank, BPH, Toyota, DnB, Meritum, HSBC, BGK,
    Invest Bank, Kredyt bank, Noble.

    Podsumowując. Widać, że w polskich kanałach jest pewien dosyć silny trend
    aby nazwa kanału brzmiała według zasady:
    nazwabanku+tv czyli np aliortv

    Chociaż najoryginalniejszą nazwą wykazało się Mile. Można więc
    wnioskować, że banki traktują YT jako swego rodzaju darmowy kanał
    telewizyjny i tylko czekać jak to będzie dalej ewoluować.
    Dziwi trochę brak InteligoTV. Fakt, że jest PKOBP, ale jednak w ramach
    rywalizacji z mBankiem tudzież Aliorem powinni chyba posiadać swój kanał.
    Brak kanału dla Citi chyba nie dziwi ;) Brak Polbanku też mocno
    zastanawia, bo w tradycyjnej TV są, o ile mi wiadomo, obecni. Generalnie
    YT wydaje się niezłym polem do popisu dla banków, bo mogą zamieszczać na
    swoich kanałach nie tylko reklamy, ale i też różne inne rzeczy np
    komentarze, analizy (co zresztą niektóre czynią). W większości każdy
    kanał jest stylizowany w ramach bankowego image, więc tutaj lekcja
    odrobiona poprawnie.
    Ufff to na razie wszystko ode mnie. Może ktoś coś ciekawego dorzuci.

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-07-13 13:55:08
    Temat: Re: Nowoczesne banki są wszędzie a zwłaszcza na YT ;)
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 22:25:42 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > Wisły. Oto powiedzmy nasze czarne owce ;)
    >
    > Citi, Inteligo, BGŻ, BOŚ, Polbank, BPH, Toyota, DnB, Meritum, HSBC, BGK,

    BPH też jest przecież obecny ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=Iw0mocvPpsk

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-07-13 14:03:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent xbartx nadaje:
    > Jakoś tak mnie naszło i zacząłem grzebać

    Banki są i na fejsie, i na naszej klasie, tylko w usenecie ich brak ;-)

  • 4. Data: 2010-07-13 19:20:21
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-07-13 16:03, JanKo pisze:
    > Agent xbartx nadaje:
    >
    > Banki są i na fejsie, i na naszej klasie, tylko w usenecie ich brak ;-)

    No, BZWBK się tutaj udziela. A kiedyś to i mBank się udzielał ;)

  • 5. Data: 2010-07-13 19:57:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-07-13 21:20, Krystek wrote:

    > No, BZWBK się tutaj udziela. A kiedyś to i mBank się udzielał ;)

    Przeciez Inteligo tez jest caly czas! :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 6. Data: 2010-07-15 09:20:54
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    JanKo napisał(a):

    > Banki są i na fejsie, i na naszej klasie, tylko w usenecie ich
    > brak ;-)

    a co to jest usenet?

    --
    mariusz