  • Data: 2002-09-29 09:45:53
    Temat: Re: Nowe numery rachunków
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Kos"

    Od 1 lipca 2004. Było przesunięcie teminu. Zobacz link niżej

    > Prawnie?
    > Mozesz podac jaki AKT PRAWNY (tj, wydany przez organ uprawniony
    > konstytucyjnie do stanowienia prawa) to reguluje?

    Było już o tym ale czemu nie:
    http://www.nbp.pl/aktyprawne/dziennik/2002/dzu08_02.
    pdf
    pozycja 26, strona 283
    zarządzenie wydane na podstawie AKTU PRAWNEGO: art 68 pkt 4 ustawy z dnia 29
    sierpnia 1997 z późniejszymi zmianami:
    Art. 68. Prezes Narodowego Banku Polskiego określa, w drodze zarządzenia:
    (...)
    4) sposób numeracji rachunków bankowych prowadzonych w bankach.

    Czy sprawa jeszcze budzi wątpliwości?

    Bogdan