  • 1. Data: 2011-11-09 14:03:24
    Temat: Nowe banki na liście BFG
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Na liście banków BFG http://www.bfg.pl/?i_id=889 pojawiło się kilka nowych
    podmiotów, poprzez cudowne rozmnożenie dobrze znanych marek. Np. mamy na tej
    liście dwa banki BRE:

    BRE Bank SA (w tym: mBank, MultiBank) oraz BRE Bank Hipoteczny SA

    dwa banki Deutsche: Deutsche Bank PBC SA oraz Deutsche Bank Polska SA

    dwa banki ING: ING Bank Hipoteczny SA oraz ING Bank Śląski SA

    Dlaczego tak? Czyżby BRE, Deutche i ING "przesunęły" złe kredyty do oddziału
    "hipotecznego" i przygotowywały ich plajtę?

  • 2. Data: 2011-11-09 14:07:56
    Temat: Re: Nowe banki na liście BFG
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <a...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    >
    > BRE Bank SA (w tym: mBank, MultiBank) oraz BRE Bank Hipoteczny SA
    > dwa banki ING: ING Bank Hipoteczny SA oraz ING Bank Śląski SA

    I jesteś pewina, ze ich nie było wcześniej? BO mam wrażenie, że te 2
    hipoteczne sobie już dość długo działają ...
    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 3. Data: 2011-11-09 14:42:16
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I jesteś pewina, ze ich nie było wcześniej? BO mam wrażenie, że te 2
    > hipoteczne sobie już dość długo działają ...

    Hipo wchłonięty
    http://media.ingbank.pl/pr/196697/polaczenie-ing-ban
    ku-slaskiego-z-ing-bankiem-hipotecznym

  • 4. Data: 2011-11-09 17:42:41
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Lis, 15:03, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Dlaczego tak? Czyżby BRE, Deutche i ING "przesunęły" złe kredyty do oddziału
    > "hipotecznego" i przygotowywały ich plajtę?

    Banki Hipoteczne neco inaczej finansuja aktywa. Sprawdz sobie w KRS od
    jak dawna istnieja...

    MK