  • 1. Data: 2009-08-20 06:41:26
    Temat: Nowa lokata w OF :)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    http://lokaty.open.pl/form1/87/

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-08-20 07:47:32
    Temat: Re: Nowa lokata w OF :)
    Od: Grzegorz <o...@g...com>

    On 20 Sie, 07:41, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > http://lokaty.open.pl/form1/87/
    >
    > Pozdrawiam.

    Valdi,

    A ty czasem dla nich nie pracujesz?
    Oferta marna bo nie bez belkowa. "Oprocentowanie Lokaty Proponowanej
    może ulec zmianie decyzją Banku w trakcie jej trwania" Toż to jak
    konto oszczednościowe!

  • 3. Data: 2009-08-20 07:49:06
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 20 Sie, 08:41, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > http://lokaty.open.pl/form1/87/
    >
    > Pozdrawiam.

    Mam dziwne wrażenie, że w dniu zmiany oprocentowania "padną serwery
    pocztowe". Ale to pewnie moja paranoja.

    KJ

  • 4. Data: 2009-08-20 08:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail V...@P...NOspam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > http://lokaty.open.pl/form1/87/

    czy to ptak, czy to samolot, czy to jeszcze lokata czy juz konto... :)

    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
    same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

  • 5. Data: 2009-08-20 09:59:07
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 20 Sie, 08:41, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > http://lokaty.open.pl/form1/87/
    >
    > Pozdrawiam.

    Żaden szpas :(
    Getin i Noble coś robią bokami, jak takie % dają ;)
    To już lepiej Polbank lub Eurobank.
    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2009-08-20 09:59:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Grzegorz"
    n.googlegroups.com

    > Valdi,

    Grzegorzu,

    > A ty czasem dla nich nie pracujesz?

    Nie.

    > Oferta marna bo nie bez belkowa. "Oprocentowanie Lokaty Proponowanej
    > może ulec zmianie decyzją Banku w trakcie jej trwania" Toż to jak
    > konto oszczednościowe!

    Zgadza się. Na tle meritum wypadają blado. Dlatego na ten produkt ode mnie
    pieniędzy nie dostaną ;)

  • 7. Data: 2009-08-20 10:31:53
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 20 Sie, 11:59, ls <l...@w...pl> wrote:

    > Żaden szpas :(
    > Getin i Noble coś robią bokami, jak takie % dają ;)
    No właśnie chyba nie robią, skoro nie muszą już tak walczyć o
    depozyty ...

  • 8. Data: 2009-08-20 11:02:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "kjonca" <k...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    On 20 Sie, 11:59, ls <l...@w...pl> wrote:

    > Żaden szpas :(
    > Getin i Noble coś robią bokami, jak takie % dają ;)
    No właśnie chyba nie robią, skoro nie muszą już tak walczyć o
    depozyty ...

    Poczuli ulge, bo PLN sie umocnil, a maja duzego garba z kredytami w CHF.
    Zlotowka moze i sie jeszcze troche umocni, ale za kilka miesiecy podejrzewam
    ostry zwrot, bo kryzys to sie skonczyl ale w glowach politykow na calym
    swiecie a nie w realnej gospodarce.

  • 9. Data: 2009-08-20 18:04:05
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Oprocentowanie jest na tyle niskie (i niestety nie bezbelkowe), że zmiany
    oprocentowania w dół
    raczej oczekiwać nie należy. A w górę wiadomo, że raczej nie zmienią, bo nie mają w
    tym żadnego
    interesu. Chyba, że dla podłechtania klientów. Ale i tak w końcu mają z czego
    podwyższać.
    Mimo wszystko szkoda, że Open z Noble (i Getinem) już nie przodują w swojej ofercie.
    Widocznie
    nazbierali ile chcieli i skarbce mają już zapełnione :)

  • 10. Data: 2009-08-20 18:42:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Ya" news:h6k395$2of$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    nie mają w tym żadnego
    > interesu. Chyba, że dla podłechtania klientów.

    Wspólną podnieśli ;) :P