  • 1. Data: 2004-10-18 16:55:05
    Temat: Nowa karta kredytowa "Student" w ofercie PKO BP
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Od 15 października w ofercie Banku znajduje się elektroniczna Karta
    Kredytowa STUDENT za znakiem akceptacji Visa Electron- pierwsza
    przezroczysta karta kredytowa dla studentów w Polsce. Aby otrzymać Kartę
    Kredytową STUDENT wystarczy posiadać lub otworzyć rachunek SUPERKONTO
    STUDENT, posiadać regularne wpływy na rachunek bądź stałe miesięczne
    dochody w wysokości, co najmniej 400 zł oraz mieć nie więcej niż 26 lat.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7008

    (poprosilem o zdjecie, bo niestety nie zalaczyli)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-18 17:26:47
    Temat: Re: Nowa karta kredytowa "Student" w ofercie PKO BP
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Od 15 października w ofercie Banku znajduje się elektroniczna Karta
    > Kredytowa STUDENT za znakiem akceptacji Visa Electron- pierwsza
    > przezroczysta karta kredytowa dla studentów w Polsce. Aby otrzymać Kartę
    [...]

    > (poprosilem o zdjecie, bo niestety nie zalaczyli)

    No, skoro jest przezroczysta, to na zdjeciu wyszloby tylko tlo, np. blat
    stolu ;)

    Miko

  • 3. Data: 2004-10-18 17:43:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MiKo <m...@n...pl> wrote:
    > No, skoro jest przezroczysta, to na zdjeciu wyszloby tylko tlo, np.
    > blat stolu ;)

    eee - eKarty jakos widac :)

  • 4. Data: 2004-10-18 18:24:29
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
> [...]
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,7008
    >
    > (poprosilem o zdjecie, bo niestety nie zalaczyli)

    Ciekawe z jakim limitem. Kumpel miał kiedyś debetówke z PKO BP z limitem
    20zł/dzień !!! Totalna kpina.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2004-10-18 18:26:31
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/18/2004 8:24 PM, Użytkownik Marcin Lubojański napisał :

    > Ciekawe z jakim limitem. Kumpel miał kiedyś debetówke z PKO BP z
    limitem
    > 20zł/dzień !!! Totalna kpina.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    Tylko dlatego dostał taki wysoki limit, że do bańkomatów PKO nie pakują
    dziesiątek ;-)

    --
    Polityka to wielka sztuka. Trzeba ludzi przekonać, że muszą płacić za
    to, że się ich okrada

  • 6. Data: 2004-10-18 19:00:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik wizardx12 napisał:

    > Tylko dlatego dostał taki wysoki limit, że do bańkomatów PKO nie pakują
    > dziesiątek ;-)

    Pakuja. Moze mial limit wyplat 2 dziennie.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-10-18 19:02:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Pakuja. Moze mial limit wyplat 2 dziennie.

    Nie pakują.

  • 8. Data: 2004-10-18 19:03:40
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/18/2004 9:00 PM, Użytkownik Bartol Partol napisał :

    > Pakuja. Moze mial limit wyplat 2 dziennie.
    >
    > Bartol

    Nie pakują. Pakowali w zamierzchłych czasach.

  • 9. Data: 2004-10-18 19:12:57
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości

    >Ciekawe z jakim limitem. Kumpel miał kiedyś debetówke z PKO BP z limitem
    >20zł/dzień !!! Totalna kpina.

    tia, znajomy dostal karte z limitem 200/dzien. 1000 na miesiac dla DG !
    oczywiscie nie uzyl ani razu (czyli skurczbyk zmiescil sie w limicie)
    :-)))

  • 10. Data: 2004-10-18 19:20:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Nie pakują.

    Hmmmm, jestem niemal pewny, ze ostatnio bankomat zapodal dyche. Niemal.

    Bartol