  • 1. Data: 2003-10-08 19:54:00
    Temat: Nowa TOiP VW (ciekawostka)
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

    tak sobie czytam TOiP na stronach VW e-direct i co widzę?

    kwota do wypłaty w kasie Banku wymagająca zgłoszenia
    24 godziny przed wypłatą 100 000 PLN

    wypłata gotówki powyżej 40 000 PLN w kasie Banku
    bez uprzedniego zgłoszenia 0,5%

    czyli jak mam to rozumieć? - zamiaru wypłaty kwoty powyżej 40 a poniżej 60 tys.
    mam nie zgłaszać, ale zapłacę prowizję?

    Pozdr
    Zbig.

  • 2. Data: 2003-10-08 19:56:24
    Temat: Re: Nowa TOiP VW (errata)
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

    > czyli jak mam to rozumieć? - zamiaru wypłaty kwoty
    > powyżej 40 a poniżej 60 tys.
    ^^^^ oczywiście miało być 100 tys.

  • 3. Data: 2003-10-08 20:54:59
    Temat: Re: Nowa TOiP VW (ciekawostka)
    Od: "RakS" <r...@g...pl>

    > kwota do wypłaty w kasie Banku wymagająca zgłoszenia
    > 24 godziny przed wypłatą 100 000 PLN

    Jezeli chcesz wyplacic powyzej 100 000 PLN to musisz poczekac 24 godz. na
    pieniadze, wczesniej moga Ci odmowic wyplaty tylu pieniedzy.

    > wypłata gotówki powyżej 40 000 PLN w kasie Banku
    > bez uprzedniego zgłoszenia 0,5%

    Jezeli bedziesz chcial wyplacic miedzy 40 000 PLN a 99 999 PLN bez
    uprzedniego zgloszenia zaplacisz 0,5 % prowizji wyplacanej gotowki,
    gdy dokonasz uprzedniego zgloszenia nie zaplacisz prowizji.

    Reasumujac:

    1. do 39 999 PLN wyplaty realizowane natychmiastowo przez bank
    2. od 40 000 do 99 999 PLN mozesz wyplac w dowolnym momencie (w godzinach
    pracy oddzialu) ale:
    a) bez uprzedniego zgloszenia - prowizja 0,5 %
    b) z wczesniejszym uprzedzeniem - bez prowizji
    3. powyzej 100 000 PLN
    wyplata mozliwa za wczesniejszym powiadomieniem banku bez prowizji - bank
    bedzie Ci mogl odmowic wyplaty srodkow (nie zglosiles tego faktu bankowi)

  • 4. Data: 2003-10-08 20:58:44
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    RakS napisal/a:

    > Jezeli bedziesz chcial wyplacic miedzy 40 000 PLN a 99 999 PLN bez
    > uprzedniego zgloszenia zaplacisz 0,5 % prowizji wyplacanej gotowki,
    > gdy dokonasz uprzedniego zgloszenia nie zaplacisz prowizji.

    można to oczywiście i tak interpretować, ale moim zdaniem to efekt
    podniesienia kwoty z 40 do 100 tys. w jednej komórce tabeli i zapomnienia w
    innej (chyba że jest to "kruczek" :)) na które jestem ostatnio przeczulony:
    "halo, halo, chcę jutro wypłacić 50 tys., musze to awizować?" - "nie, nie ma
    takiej potrzeby, dopiero od 100 tys."

    Pozdrawiam,
    Zbig

  • 5. Data: 2003-10-08 21:00:04
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > kwota do wypłaty w kasie Banku wymagająca zgłoszenia
    > 24 godziny przed wypłatą 100 000 PLN
    >
    > wypłata gotówki powyżej 40 000 PLN w kasie Banku
    A ja mam pytanie o co chodzi z tą kasą , przecież to bank wirtualny.
    Jak rozumiem przez internet moge wypłacić(przelać) dowolną kwotę bez
    prowizji i zgłaszania?

    Pozdr.

  • 6. Data: 2003-10-08 21:18:05
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Feanor napisal/a:

    > A ja mam pytanie o co chodzi z tą kasą , przecież to bank wirtualny.
    > Jak rozumiem przez internet moge wypłacić(przelać) dowolną kwotę bez
    > prowizji i zgłaszania?

    o kasę przy rondzie ONZ w Warszawie.
    Jezeli chodzi o limit przelewów przez internet - chyba 20 tys., powyżej tego
    trzeba zgłaszać pisemnie (może byc faksem)

    Zbig.

  • 7. Data: 2003-10-08 21:18:21
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > A ja mam pytanie o co chodzi z tą kasą , przecież to bank wirtualny.
    > Jak rozumiem przez internet moge wypłacić(przelać) dowolną kwotę bez
    > prowizji i zgłaszania?

    Przelać tak, ale tu chodzi o wypłatę gotówki w kasie. VW ma kasę w siedzibie
    centrali banku i z niej można korzystać.

    Miłego wieczoru
    Tomek

  • 8. Data: 2003-10-08 22:04:00
    Od: "RakS" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zbiggy"

    > "halo, halo, chcę jutro wypłacić 50 tys., musze to awizować?" - "nie, nie
    ma
    > takiej potrzeby, dopiero od 100 tys."

    Odpowiedz prawidlowa ale nie pelna.
    Moze Pan wyplacic bez awizowania 50 000 PLN ale to bedzie Pana kosztowac 0,5
    % x 50 000 PLN z awizem 0 PLN, w przypadku powyzej 100 000 PLN trzeba
    zglosic chec wyplaty pieniedzy i za to Pan rowniez nic nie zaplaci.