  • 1. Data: 2007-07-01 09:22:04
    Temat: Nordea splata raty kredytu
    Od: "Sebastor" <b...@o...pl>

    Witam

    Mam kredyt hipoteczny w Nordea zaciagniety we frankach. Dzien splaty kredytu
    to pierwszy dzien kazdego miesiaca. Jezeli ten dzien przypada na dzien wolny
    to zgodnie z umowa rata pobierana jest w ostatni dzien roboczy przed dniem
    splaty.
    Procedura miala przebiegac w ten sposób ze wplacam okreslona kwote na konto
    zlotówkowe w banku, a ten pobiera sobie odpowiednia sume po przeliczeniu z
    franków po kursie sprzedazy w wyznaczonym terminie.
    Rata wychodzi cos kolo 500 franków, wiec wplacilem w srode czyli 27 czerwca
    2000 pln na konto zlotówkowe.
    Ku mojemu zdziwieniu bank pobral te pieniadze juz w srode , przeliczyl na
    franki cala kwote 2000 pln, pobral sobie rate 500 franków a reszte zostawil
    mi na koncie we frankach !!
    Nie podobaja mi sie dwie rzeczy:
    Po pierwsze dlaczego pieniadze zostaly przeliczone po kursie ze srody (w
    ciagu kolejnych dwóch dni kurs franka spadl)?
    Po drugie dlaczego bank pobral cala wplacona kwote w zlotówkach i przeliczyl
    ja na franki ?

    pozdrawiam

    Sebastor

  • 2. Data: 2007-07-01 13:26:56