    From: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea - opłaty bez uprzedzenia :/
    Date: Thu, 16 Jun 2005 15:13:03 +0200

    Okazuje się, że zachowała się moja korespondencja z konsultantem banku w
    opisywanej sprawie.
    Oto moje pytanie i odpowiedź z 30. marca 2005 r.:

    Witam!
    Czy preferencyjne warunki prowadzenia rachunków dla klientów dawnego LG Petro
    zostaną przedłużone? Jeśli dobrze pamiętam - obowiązują do końca marca 2005
    r., a nie było ostatnio żadnej informacji na ten temat.
    Dziękuję.

    =====>>>
    Dzień dobry,
    nie znamy konkretnej daty, do której obecne warunki będą obowiązywały. Na tą
    chwilę nadal w mocy pozostają wcześniejsze zarządzenia.
    Z poważaniem
    Alina K.-T.

    Doradźcie, co w tej sytuacji zrobić? Żądać od banku zwrotu pobranych opłat za
    przelewy oraz zaniechania pobrania miesięcznej opłaty za prowadzenie rachunku?

    Hubert

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl