    From: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea - opłaty bez uprzedzenia :/
    Date: Thu, 16 Jun 2005 09:57:13 +0200

    >Ale w TOiP opłąta była. Tylko, że sie promocja skończyła.
    >Jedyny punkt zaczepienia to info o "bezterminowości promocji"

    No właœnie. Ale to była informacja ustna - ja nie nagrywam rozmów
    telefonicznych z infoliniš banku (a bank to robi).
    Powstał pewien stan pustki - promocja niby się skończyła - próbowałem odnaleŸć
    kiedy, ale wszystkie informacje w tej sprawie sš skrzętnie usunięte. W każdym
    razie ostatnich kilka miesięcy opłat nadal nie pobierano, choć nie było
    oficjalnego powiadomienia o przedłużeniu promocji. Dodam jeszcze, że wczeœniej
    wielokrotnie jš przedłużano - poczštkowo na dłuższe okresy (rok jeœli dobrze
    pamiętam), potem krótsze (kwartalnie).
    Po przejrzeniu informacji zamieszczonych na stronach banku doszedłem do
    wniosku, że cała rzecz wzięła się z wprowadzenia programu lojalnoœciowego
    Nordea Benefit.

    Cytuję za http://www.nordeabank.pl/pl/article/9299.html

    Jakie warunki należy spełnić, aby zapisać się do programu Nordea Benefit?

    Wystarczy, że złożysz wniosek o przystšpienie do programu.
    Do programu możesz zapisać się razem z członkami Twojej rodziny. W tym celu
    powinniœcie:

    - podpisać wspólnie wniosek o przystšpienie do programu Nordea Benefit

    - posiadać wspólny adres zamieszkania lub korespondencyjny

    - korzystać z usług Banku Nordea

    Aby uzyskać status Klienta Srebrnego wystarczy posiadać:

    - trzy produkty uprawniajšce do skorzystania z pakietu (w tym rachunek Nordea).
    Ponadto suma wartoœci Twoich depozytów i uruchomionych kredytów powinna
    wynosić co najmniej 25 000 zł.

    Aby uzyskać status Klienta Złotego, wystarczy posiadać:

    - pięć produktów uprawniajšcych do skorzystania z pakietu (w tym rachunek
    Nordea).
    Ponadto suma wartoœci Twoich depozytów i uruchomionych kredytów powinna
    wynosić co najmniej 125 000 zł.

    Powyższe wymagania należy spełnić w dwóch następujšcych po sobie miesišcach. W
    programie Nordea Benefit sumujemy wszystkie œrodki na rachunkach depozytowych
    i kredytowych należšcych do Ciebie i Twojej rodziny.

    Klienci, którzy nie spełniajš jeszcze kryteriów umożliwiajšcych osišgnięcie
    statusu Klienta Srebrnego lub Złotego uzyskujš status Klienta Bršzowego.

    <koniec cytatu>

    Wniosek: zapewne padłem ofiarš nowego programu lojalnoœciowego, w którym
    otrzymałem z rodzielnika status Klienta Bršzowego - a do tych klientów
    stosowane sš zwykłe opłaty wg TOiP.

    Szkoda tylko, że bank mnie o tym wyraŸnie nie powiadomił. Ponadto z informacji
    na www banku wynika, że te zmiany zostały wprowadzone od 1 czerwca. Skoro
    pomiędzy 1 a 12 czerwca nie pobierano ode mnie żadnych opłat, to mogłem
    domniemywać, że nadal jestem na warunkach preferencyjnych.

    Uważam, że bank nie dopełnił obowišzków i nie poinformował mnie rzetelnie o
    zmianach.

    Pozdrawiam
    Hubert

    archiwum i przeszukiwanie newsów