  • 1. Data: 2002-05-08 12:27:01
    Temat: Nomura chetny na Bankgesellschaft Berlin
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Do grona trzech dotychczasowych kandydatów do przejęcia Bankgesellschaft
    Berlin dołącza japoński bank inwestycyjny Nomura - wynika z nieoficjalnych
    informacji. Japończycy chcą zainwestować w bank pieniądze uzyskane m.in. ze
    sprzedaży dwóch sieci pubów w Wielkiej Brytanii.

    Do sprzedania jest 81 proc. akcji BGB posiadanych przez władze
    Berlina. Przeżywający kłopoty BGB został dokapitalizowany przez berliński
    samorząd, który jednak nie chce już dalszych kłopotów z bankiem. Receptą ma
    być jego prywatyzacja.

    W ramach ogłoszonego w kwietniu przetargu, o złożeniu ofert
    poinformował Norddeutsche Landesbank (posiadający już 11 proc. akcji BGB)
    wraz ze związkiem kas oszczędnościowych. Kolejni dwaj kandydaci reprezentują
    kapitał amerykański - są to: przedsiębiorca Christopher Flowers oraz grupa
    finansowa Texas Pacific."

    Za Expander.pl

  • 2. Data: 2002-05-08 18:15:53
    Temat: Re: Nomura chetny na Bankgesellschaft Berlin
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "minik" <m...@m...net>

    ---------------------- ciach
> [...]
    reprezentują
    > kapitał amerykański - są to: przedsiębiorca Christopher Flowers oraz grupa

    To chyba dobrze. Gorzej byłoby, gdyby go nikt nie chciał kupić, a to byłby
    sygnał, że trzeba zwiewać.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    INTERIA.PL: Portal pelen informacji >>> http://link.interia.pl/f15b7

  • 3. Data: 2002-05-08 19:53:26
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To chyba dobrze. Gorzej byłoby, gdyby go nikt nie chciał kupić, a to
    byłby
    > sygnał, że trzeba zwiewać.

    Chociaz japoncom to ja nie ufam bardziej niz eu czy amerykanom.
    Co do zwiewania, to watpie by bank dopuscil do takiej sytuacji.