  • Data: 2002-02-01 12:54:41
    Temat: Re: No to sie porobilo
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie martw się- niedługo dobije do dołu (mBank).

    Pamietajcie, ze mBank ma bardzo blisko do Multi (na razie %). Pewne jest ze
    mBank musi cos zrobic (najlepiej przed odlaczeniem sie od BRE), zeby choc
    troche zaczac zarabiac na siebie. A bedzie sie to objawiac (zgadzam sie z
    Grzegorzem) "dobiciem do dolu". Bo jak nie to pojda w slady swojego nowego
    brata BCz...

    cyt.WB "A moze obciazymy eKonto", musza bardzo uwazac. Moim zdaniem obciaza
    karte do eKonta, choc tu
    max. wydaje sie 1-2 zl. W Multi jest 3+2zl, oddzialy (dla niektorych to
    wazne) i karta wypukla.

    A co do tej nowej linii kredytowej to bez rewelacji (%) - troche nizej niz
    marmurki czy McBanki. Tym bardziej ze w Multi (22%), a w promocji 15% (!)
    chyba po trzech miesiacach !

    Moze to nie na temat, ale dziwie sie dlaczego w mBanku i Multi nie ma EC/MC
    ? Mam konto firmowe w BRE i mam do niego EC/MC Business. Co za problem zeby
    w czesci detalicznej byla ta karta ?

    pzd
    Witek