  • 11. Data: 2023-12-06 19:42:33
    Temat: Re: No teraz już zaczynam być w tym citku stratny...
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 6.12.2023 o 09:53, Michał Jankowski pisze:

    > Co ma revolut do skycasha?

    Z jednego i drugiego można wypłacić $

    Rok temu zasilałem skycasha i żadnej prowizji
    > ani odsetek nie było.

    On też wcześniej zasilał revoluta i żadnej prowizji nie było.
    Aż nagle pobrał. I na reklamację odmówił i wskazał punkt regulaminu,
    który na to pozwalał

    --
    Pete

  • 12. Data: 2023-12-06 19:43:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Podejrzewam, ze różnica może być wynikiem tego, czy zasilasz z karty
    > kredytowej, czy debetowej. Kredytowa naliczy prowizję, tak jakbyś z
    > bankomatu pobierał.

    Ja to wiem i on to wie (już)

    --
    Pete

  • 13. Data: 2023-12-06 19:45:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 6.12.2023 o 17:09, J.F pisze:

    > Za Skycash, czy za pewien rodzaj płatnosci?

    Za zasilanie portfeli elektrycznych czy jakoś tak. Trzeba by się
    zdoktoryzować z regulaminu. Ale to nie mój problem więc nie zamierzam :)

    > Bo inne banki ... czy nie podobnie ?

    Visa Impresja Millenium nie ma prowizji.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2023-12-06 19:48:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 6.12.2023 o 17:30, Michał Jankowski pisze:

    > Nie rozumiem. Skycash to jest taka przedpłata za parkowanie itd.

    Nie. To elektroniczna portmonetka, z której możesz wypłacić środki albo
    wydać je na dowolną obsługiwaną usługę.

    > Dokładnie tak samo jak prepaidy telefoniczne są przedpłatą za
    > rozmawianie.

    Są zakupem usługi telekomunikacyjnej.

    Ani za jedno ani za drugie nigdy nie było żadnych prowizji
    > przy zasilaniu tą samą kartą dokładnie w ten sam sposób.

    On tak samo miał w Revolucie.
    I nagle któregoś pięknego dnia - trach, parę stówek prowizji.

    A regulamin był zmieniany jakoś rok albo więcej wcześniej.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2023-12-06 20:08:45
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.12.2023 o 19:42, Pete pisze:

    > Z jednego i drugiego można wypłacić $

    Nie wydaje mi się.

    Można zapłacić za parkowanie, za bilety, za autostradę, za jakieś
    rachunki... Gotówka się nie pojawia.

    MJ

  • 16. Data: 2023-12-06 20:10:05
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.12.2023 o 19:43, Pete pisze:

    > Ja to wiem i on to wie (już)

    Jeszcze raz. Zasilałem TĄ SAMĄ KARTĄ i było dobrze.

    A dwa - żadna gotówka się tam nie pojawia.

    MJ

  • 17. Data: 2023-12-06 20:10:34
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.12.2023 o 19:48, Pete pisze:

    > Nie. To elektroniczna portmonetka, z której możesz wypłacić środki

    Nie, nie możesz.

    MJ

  • 18. Data: 2023-12-06 20:25:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Dec 2023 20:10:34 +0100, Michał Jankowski wrote:

    > Nie, nie możesz.

    Ale opłata za wypłatę na wszelki wypadek w cenniku jest.

    J.

  • 19. Data: 2023-12-06 21:06:41
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.12.2023 o 20:25, J.F pisze:

    > Ale opłata za wypłatę na wszelki wypadek w cenniku jest.
    >

    > J.

    Była KIEDYŚ taka usługa dla posiadaczy "portmonetki plus".
    https://www.cashless.pl/13003-skycash-wypowiedzenie-
    umowy-portmonetka-plus

    Zlikwidowano.

    Ale:

    1. Nigdy tej usługi nie miałem.
    2. W czasie, gdy ta usługa istniała, citek prowizji (ode mnie, nie wiem,
    czy od posiadaczy "portmonetki plus" też) nie pobierał.

    MJ

  • 20. Data: 2023-12-07 08:09:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 6.12.2023 o 20:10, Michał Jankowski pisze:

    > Jeszcze raz. Zasilałem TĄ SAMĄ KARTĄ i było dobrze.

    Jeszcze raz.
    On też.

    > A dwa - żadna gotówka się tam nie pojawia.

    Założymy się?
    https://www.skycash.com/media/regulations_files/Regu
    lamin-wypat-gotwkowych-z-bankomatw-w-systemie-SkyCas
    h.pdf

    --
    Pete