  • Data: 2009-05-26 13:35:30
    Temat: Re: No i po dolarze
    Od: PO mylencom <i...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 May 2009 13:23:01 +0200, george wrote:

    > <k...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    Tylko ze to Bernake drukuje (lub nie) a nie ten swirus ale oczywiscie decyzja nalezy
    do ciebie
    Mam nadzieje ze co chwila podsrywajacym swirem ktos sie w koncu zainteresuje.
    Tak samo palantem Rogers i jego kretynizmy o hossie na surowcach.
    Ciekawe czy i w jakim stopniu ich zasluga sa zeszloroczne megatransfery dolarow z
    amerykanskich bankow na ogromna skale.

    > Ciekawe jest, ?e wieszcze k?opoty na amerykanskim rynku akcji natomiast
    > przewiduje wzrosty na rynkach wschodz?cych. By?aby to dosyae zaskakuj?ca
    > dysproporcja, jak na razie to standy jakby "dyktowa?y" trendy na
    > ?wiecie.

    bo to kretyn

    > W tym wywiadzie poruszyl dwie, moim zdaniem s?abe, sprawy. 1. Ten jego
    > "Decoupling" raczej nie nast?pi bo niby jaki rynek mia?by zast?piae
    > amerykanskiego konsumenta ? 2. Stwierdzi? ?e ?wiat nie potrzebuje
    > amerykanskiego konsumenta.

    nie ma czegos takiego jak decoupling ot teoryjka dla PDK

    > Niestety, ?wiatu potrzebna jest amerykanska konsumpcja, tyle ?e ju? nie
    > na kredyt :).

    dolar jest waluta inwestycyjna jesli upadanie dolar upadnie euro i zlotowka jako
    waluty oparte na dolarze.
    albo np. te wszystkkie kredyty hipoteczne w walutach obcych, jesli dolar jest
    makulatura to jeszcze gorsza makulatura sa zlotowki na ktore zostal wymieniony dolar.