  • Data: 2015-07-30 18:41:55
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Jul 2015 08:57:13 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Na OLX wystawiłem telefon. Cena 1200zł
    > dostałem meila od gościa z Nigerii że on kupi ze da 500euro

    Zadziwiajace, że im się chce penetrować lokalne serwisy i proponować
    sprzedawcy absurdalną transakcję, ktoś kiedyś tutaj opowiadał o
    aukcji rowerka dziecięcego, którego Nigeryjczyk zapragnął kupić w
    Polsce. Z otodom podobnie, kiedyś wystawialem działkę i napisał
    Nigeryjczyk, że bardzo chętnie by zainwestował w tą nieruchomość ale
    (w skrócie) potrzebuje trochę gotówki by mu w tym pomóc.

    --
    Marek