  • 31. Data: 2005-08-07 12:22:39
    Temat: Re: Nieważne, bo bez pieczątki
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Napisalem, ze taki wydrukowany dowod przelewu jest dla policjanta
    > niczym. A w momencie, gdy istnieje podejrzenie, ze nie mamy OC,
    > policjant moze uniemozliwic nam dalszą jazdę a samochód skierowac na
    > parking policyjny.

    zgadzam się.

  • 32. Data: 2005-08-07 14:30:21
    Temat: Re: Nieważne, bo bez piecz?tki
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 7 Aug 2005 07:26:54 +0200, w <M...@n...tpi.pl>,
    KrzysiekPP <k...@n...op.pl> napisał(-a):

    > bingo ... bo chodzi w tym wątku wlasnie o to, ze wydrukowany dowod
    > przelewu jest niczym.

    Zaczęło się od twojego stwierdzenia, że 'wolałeś opłacić OC na poczcie' niż
    przez bank.

    Jak dla mnie to mogłeś nawet im wysłać te pieniądze w kopercie na grzbiecie
    zółwia -- sensowność takiej operacji byłaby identyczna. Bo sposób opłaty
    składki nie ma znaczenia.

    PS. Nadal masz czytnik nieskonfigurowany

  • 33. Data: 2005-08-07 14:32:55
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 07 Aug 2005 07:22:39 -0500, w <dd4uef$a27$1@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

    > zgadzam się.

    Też potrafisz podać przykład? Czy taki sam jest przedmówca? ;)

  • 34. Data: 2005-08-07 14:44:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Też potrafisz podać przykład? Czy taki sam jest przedmówca? ;)

    a nie wiem jaki przykład dał przedmówca.
    Dla policjanta masz mieć potwierdzenie opłacenia składki OC.
    Jak nie masz to ci policjant uniemożliwi dalszą jazdę.
    Wydrukowany przelew nie jest potwierdzeniem opłacenia składki OC.
    Jest potwierdzeniem wykonania przelewu i niczego więcej.

  • 35. Data: 2005-08-07 15:06:25
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 07 Aug 2005 09:44:54 -0500, w <dd56qk$5i4$2@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

    > a nie wiem jaki przykład dał przedmówca.
    > Dla policjanta masz mieć potwierdzenie opłacenia składki OC.
    > Jak nie masz to ci policjant uniemożliwi dalszą jazdę.

    Aha, czyli już jest was dwóch, którzy piszą o czymś o czym nie mają pojęcia.
    Dwa zdania, które napisałeś, są nieprawdziwe. Trzecie ("nie wiem") wygląda OK
    :).

  • 36. Data: 2005-08-07 15:17:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Aha, czyli już jest was dwóch, którzy piszą o czymś o czym nie mają pojęcia.
    > Dwa zdania, które napisałeś, są nieprawdziwe. Trzecie ("nie wiem") wygląda OK
    > :).

    No to powodzenia przy pierwszej kontroli.

  • 37. Data: 2005-08-07 15:37:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 07 Aug 2005 10:17:26 -0500, w <dd58ns$bkv$1@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

    > No to powodzenia przy pierwszej kontroli.

    Przeżyłem sporo.

  • 38. Data: 2005-08-07 19:16:33
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:6kacf1h8tsmgbhq5uv8nrnie46md2v3qur@4ax.com grupowicz
    Użytkownik napisał:

    > Przeżyłem sporo.

    Może miałeś sam dowód wpłaty, ale na papierze firmowym pzu, z numerem
    polisy - to honorują.
    Sam dowód wpłaty po numerze konta i nazwie odbiorcy czy tytule nie uznają,
    bo niby dlaczego ?
    Robiąc przelew miedzy kontami mogę sobie wpisać dowolną nazwę odbiorcy.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 39. Data: 2005-08-08 08:22:28
    Od: "kazik" <k...@w...pl>

    wygląda OK

    > Przeżyłem sporo.

    Co do kwesti formalnej i teoretycznej to dyskutowac nie ma sensu - sprawa jest
    oczywista.
    Natomiast co do praktyki to moze byc roznie.
    Ja osobiscie mialem ostatnio dwie kontrole (oczywiscie OC placone przez
    internet). Przy jednej poszlo w miare gladko - tzn oczywsicie mundurowy troche
    sie krzywil ale jak mu powiedzialem ze teraz taka forma jest dopuszczalna to
    powiedzial ok (czym mnie niemilosiernie zaskoczyl :). Natomiast przy drugiej
    bylo juz troche gorzej - kontrola trwala dobre 20 minut. Podejrzewam ze tylko
    moje zdecydowane stwierdzenie ze jest to wymagany komplet dokumentow
    spowodowalo ze niedouczony mondurowy pomimo wczesniejszych grozb odholowani
    pojazdu oddal mi dowod rejestracyjny.
    A juz zaczalem liczyc sobie odszkodowanie za bezprawne odholowanie wozka :)

    pzdr

  • 40. Data: 2005-08-08 08:33:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > No to powodzenia przy pierwszej kontroli.

    kodeks drogowy, art. 36:
    "Kierujący pojazdem obowiązany jest mieć przy sobie i okazywać na
    żądanie uprawnionego organu wymagane dla danego rodzaju pojazdu lub
    kierującego:
    (...)
    3) dokument stwierdzający _zawarcie_ umowy obowiązkowego ubezpieczenia
    odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu _lub_ stwierdzający
    _opłacenie_ składki tego ubepieczenia," [podkreślenia moje]