  • 1. Data: 2003-05-03 08:51:25
    Temat: Niespodzianka z Pekao
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Cos mi sie obilo o uszy, ze Pekao zwraca czesc oplaty za karte,
    z ktorej sie zrezygnoewalo ale nie sadzilem, ze i mnie to spotka :)
    A tu prosze, dostaje wyciag z EC/MC Partner, z ktorego zlozylem
    rezygnacje, z operacja "zwrot oplaty bankowej 20,37 zl" :O.
    Zdziwil mnie numer karty na wyciagu niezgodny z nr zastrzezonej karty,
    ale w CKC wyjasnili, ze po zastrzezeniu w systemie automatycznie
    generuje sie nowy numer, nawet jak kolejna karta nie jest wydawana.
    Oczywiscie w pelni szczesliwy bede dopiero jak zobacze te srodki na
    rachunku podanym w dyspozycji zamkniecia karty.
    Tam nic o wypowiedzeniu umowy czy przelaniu salda
    dodatniego z rachunku karty kredytowej nie bylo wiec dopisalem to
    recznie :).
    W kazdym razie milo napisac dla odmiany cos poztywnego o Pekao :)).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 2. Data: 2003-05-03 09:14:10
    Temat: Re: Niespodzianka z Pekao
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote in

> [...]
    > A tu prosze, dostaje wyciag z EC/MC Partner, z ktorego zlozylem
    > rezygnacje, z operacja "zwrot oplaty bankowej 20,37 zl" :O.

    Ostatnio oddalem im Vise Concerto. Karta miala waznosc 04/04 ...a oddalem ja w
    polowie kwietnia, wiec w mysl regulaminu powinna zostac potracona oplata czlonkowska
    za rok, a miesiac pozniej zwrocona - za 11 m-cy. Pani w okienku powiedziala jednak,
    ze
    prawdopodobnie nic takiego nie bedzie mialo miejsca ...i miala racje. Karta przestala

    istniec, zadne oplaty za nia nie zostaly wiecej pobrane (przynajmniej dotychczas...).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-05-05 10:06:11
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > Cos mi sie obilo o uszy, ze Pekao zwraca czesc oplaty za karte,

    Ja im oddalem Vise Gold, ktora miala termin waznosci do 07/04. Czy w takim
    razie powinienem sie domagac zwrotu czesci kasy? Jakiej czesci, czy
    proporcjonalnie tak jak za ubezpieczenie przy sprzedazy samochodu?

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 4. Data: 2003-05-05 11:03:40
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Danio" <n...@s...com> wrote in

    /ciach..../

    > Ja im oddalem Vise Gold, ktora miala termin waznosci do 07/04. Czy w
    > takim razie powinienem sie domagac zwrotu czesci kasy? Jakiej czesci,
    > czy proporcjonalnie tak jak za ubezpieczenie przy sprzedazy samochodu?

    Proporcjonalnie.
    A dyspozycje taka powinienes zlozyc wraz z karta...

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-05-05 12:09:01
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..

    > Proporcjonalnie.
    > A dyspozycje taka powinienes zlozyc wraz z karta...

    Hm, moja "konsultantka" mnie nie poinformowala. Czy to sie jeszcze da
    cofnac?

  • 6. Data: 2003-05-05 12:28:06
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Danio" <n...@s...com> wrote in news:b95k8v$2hit$1
    @news2.ipartners.pl:

    /ciach.../

    > Hm, moja "konsultantka" mnie nie poinformowala. Czy to sie jeszcze da
    > cofnac?

    Tak sobie mysle - moze ta czesc regulaminu dla VG jest inna niz dla kart
    obciazeniowych... Chyba musisz ja o to zapytac przy najblizszej okazji...

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 7. Data: 2003-05-05 14:58:41
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..

    > Tak sobie mysle - moze ta czesc regulaminu dla VG jest inna niz dla kart
    > obciazeniowych... Chyba musisz ja o to zapytac przy najblizszej okazji...

    No dobra, doczytam sobie ;-)
    Okazja bedzie tylko ta, bo juz dolaczylem do powiekszajacego sie w
    astronomicznym tempie na tej liscie grona tych, ktorzy rozstali sie z Pekao
    SA ;-)

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2003-05-06 16:17:16
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Danio wrote:
    > No dobra, doczytam sobie ;-)
    > Okazja bedzie tylko ta, bo juz dolaczylem do powiekszajacego sie w
    > astronomicznym tempie na tej liscie grona tych, ktorzy rozstali sie z
    > Pekao SA ;-)

    Witam,

    a gdzie poszedles i dlaczego? Ja mialem sie przenosic, ale jakos nie
    widze powodow w tej chwili...

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2003-05-06 16:30:53
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> wrote in message

    > a gdzie poszedles i dlaczego? Ja mialem sie przenosic, ale jakos nie
    > widze powodow w tej chwili...

    Multi.
    Tansze utrzymanie rachunku, tansza linia kredytowa, wszystko przez Internet
    bez robienia laski (swintuchy nie czytac ;-) )

    Pozdrawiam,