  • 51. Data: 2005-04-18 20:53:24
    Temat: Re: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > O tym to sie trabilo duuuzo wczesniej (w ogole o oplatach) i nie bylo
    > zadna tajemnica. Mozna rowniez bylo oficjalnie potwierdzic (kto mogl,
    > ten mogl, ale jednak ;)

    Hehe !! :)

    > Czekamy zatem do czerwca.
    > A znajomego mozesz sie zapytac kiedy obniza najdrozsze w Polsce oplaty
    > za przelewy ;)

    .... albo kiedy przestana przelewy przetrzymywać :)

  • 52. Data: 2005-04-18 20:55:01
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > A nie wprowadza tkaiej oplaty z tej prostej przczyny,

    ..... ze chca osiągnąć milion :D

  • 53. Data: 2005-04-21 08:06:14
    Temat: Odpowiedź mBanku
    Od: "Paulina Rutkowska" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziękujemy szanownej konkurencji za szeroko pojety PR:)) Muszę jednak
    zdementować ukazujące się informacje o wprowadzeniu opłat za konto w mBanku.
    Nie mamy w swoich planach takich zmian.W razie przyszłych wątpliwości, czy
    weryfikacji pozyskanych wątpliwą drogą informacji, proszę o kontakt na
    służbowy email: P...@m...pl
    Pozdrawiam
    PR :)

  • 54. Data: 2005-04-21 08:26:41
    Temat: Re: Odpowiedź mBanku [OT]
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d47mtm$qmc$...@i...gazeta.pl, Paulina Rutkowska
    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > mBanku. Nie mamy w swoich planach takich zmian.W razie przyszłych
    > wątpliwości, czy weryfikacji pozyskanych wątpliwą drogą informacji,

    PR to inicjały czy akronim Public Relations? ;)
    2 w 1 :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 55. Data: 2005-04-21 08:36:03
    Od: "Paulina Rutkowska" <r...@W...gazeta.pl>

    Przeznaczenie ;)

  • 56. Data: 2005-04-21 10:08:52
    Temat: Re: Nieoficjalne info!
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To jest bzdura.

    > Wpadli, ale tego nie zrobią. Mogę ci na priv powiedzieć dlaczego...... :)

    Cóż, ponieważ nie mam dostępu do danych
    nieoficjalnych/poufnych/tajnych/niepublicznych...
    mogę śmiało pospekulować na grupie ;-)

    Struktura klientów banku z darmowymi od początku istnienia kontami
    na pewno zawiera znaczny odsetek takich, którzy założyli konto
    'bo dają za darmo', 'na wszelki wypadek', 'bo może się przydać'
    'bo fajna darmowa karta', 'bo trzeba jakieś podać do US',
    'do pewnej transakcji, w której z różnych względów nie chcę
    użyć głównwgo konta', 'do doładowywania komórki' itd.
    mBank ma ambitne plany przekroczenia w tym roku miliona klientów,
    a tymczasem wprowadzenie takiej opłaty bezlitośnie obnaży prawdziwą liczbę
    aktywnych klientów, którym ta niewielka w sumie opłata, nie zrobi większej
    różnicy i może się okazać, że tych aktywnych to nawet nie jest połowa.

    Przedsmak oburzenia klientów mBank już przerabiał przy wprowadzaniu
    opłaty za przelewy, z tym, że tamtym posunięciem pozbył się klientów
    najbardziej kosztotwórczych, a nawet można zaryzykować stwierdzenie,
    że pozbył się tylko kosztów, a klienci w większości zostali.
    Niestety w tym przypadku będzie raczej odwrotnie,
    pozbędzie się tylko klientów, a koszty pozostaną.