eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiemieckie czołgi ponownie wjechały na ukraińską ziemię... › Re: Niemieckie czołgi ponownie wjechały na ukraińską ziemię...
  • Data: 2023-03-28 16:43:36
    Temat: Re: Niemieckie czołgi ponownie wjechały na ukraińską ziemię...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 28 marca 2023 o 02:30:18 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Jak kilkadziesiąt lat temu -- czołgi z niemieckimi krzyżami najechały
    > ukraińską ziemię... 18 czołgów Leopard 2 kontra T54... ;)

    > T54 jadą chyba wprost z Węgier, z 1956 roku... [Rosjanie panują nad
    > czasem?... wędrują w obie strony czy w jedną?...]

    T54? Ostatnio było o T64.
    T54 to nie sądziłem, że zdołają jakieś uruchomić (choć w ogóle nie przyszło mi do
    głowy,
    że jeszcze jakieś w rezerwie mają).
    No ale T-54 na Węgrzech to było może kilka, to była wtedy nówka, a przeważały wciąż
    T34-85.

    Myślisz, że z Leopardów krzyży niemieckich nie zmyli?
    No bo właściwie co - niemieckie czołgi na terenie byłego CCCP to jakaś sensacja,
    a co z niemieckimi czołgami na terenie Polski? Powtórka z 1939?