  • 1. Data: 2002-05-08 15:27:41
    Temat: Niedziała mi Inteligo z powodu zmian w cokies
    Od: "Pawel" <c...@p...fm>

    Niedziala mi Inteligo z powodu zmian w cokies.
    Mimo zastosowania sie do instrukcji nic nie pomoglo ,
    zaznaczam ze dobrze wykonalem polecenia.
    Co mam teraz zrobic?
    Prosze o porady
    Pawel

  • 2. Data: 2002-05-08 15:38:16
    Temat: Re: Niedziała mi Inteligo z powodu zmian w cokies
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Pawel wrote:

    > Niedziala mi Inteligo z powodu zmian w cokies.
    > Mimo zastosowania sie do instrukcji nic nie pomoglo ,
    > zaznaczam ze dobrze wykonalem polecenia.
    > Co mam teraz zrobic?
    > Prosze o porady

    skoro wszystko zrobiles dobrze to moze przeinstaluj przegladarke :)
    a jak to nie pomoze to system operacyjny :)))

    a najlepiej zadzwon do nich i opowiedz z czego korzystasz i jakie masz
    aktualnie ustawienia bo to co napisales tutaj nic nie mowi

  • 3. Data: 2002-05-08 16:07:32
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia 08-05-2002 17:27, Użytkownik Pawel napisał:
    > Niedziala mi Inteligo z powodu zmian w cokies.
    > Mimo zastosowania sie do instrukcji nic nie pomoglo ,
    > zaznaczam ze dobrze wykonalem polecenia.
> [...]

    Znam to. IE6.0 ustawiony na przyjmowanie cookies i nic. Musiałem się
    przesiąść na Mozillę. Oczywiście bank nie odpowiada na e-milki.
    P.

  • 4. Data: 2002-05-08 16:09:05
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Pawel pisze:
    >Co mam teraz zrobic?
    >Prosze o porady

    Jaka przeglądarka? Która wersja? Jaśli nie działa pod IE to spróbuj pod
    Netscapem. Jeśli to IE 6 to Narzedzia/Opcje internetowe/Prywatność ustaw
    na Wysoki, albo niżej. Ogólne/Usuń cookies. Jak nie pomoże może sciągnij
    łatki do IE (Narzędzia/Windows update).

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2002-05-08 16:12:56
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Radek B pisze:
    >Jeśli to IE 6 to Narzedzia/Opcje internetowe/Prywatność ustaw
    >na Wysoki

    Średni albo niżej

  • 6. Data: 2002-05-08 16:58:09
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radek B"

    > Średni albo niżej

    w zakladce zabezpieczenia wybrac trzeba "zaufane witryny"
    kliknac na "witryny" i dodac np https://secure.inteligo.com.pl
    potem dla tych zufanych witrym wchodzimy w poziom niestandardowy
    i obnizamy zabezpieczenia dopuczajac pliki cookies itp
    - skoro witryna jest zaufana to nie musimy stosowac ostrych zabezpieczen

    wszyskim innym nie ustawiaj tak, tylko wybranym witrynom
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-05-08 17:38:08
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

> [...]
    > - skoro witryna jest zaufana to nie musimy stosowac ostrych zabezpieczen
    >
    > wszyskim innym nie ustawiaj tak, tylko wybranym witrynom

    Robie to co mowicie i nic z tego mam przeglądarke 6.0 i ten sam problem co
    kolega Piotr

  • 8. Data: 2002-05-09 14:17:43
    Od: "Lookas" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Antybiurokrata" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Robie to co mowicie i nic z tego mam przeglądarke 6.0 i ten sam problem co
    > kolega Piotr

    Narzedzia - > opcje internetowe - > zaawansowane - > i na samym dole listy
    sa 'zabezpieczenia' wylacz wszystkie sprawdzania podpisow. w zasadzie moze
    zostac tylko 'Uzyj SSL 2.0' i 'Uzyj SSL 3.0'.

    Mysle, ze po takim zabiegu moze chodzic, po prostu w IE 6.0 jest jakis
    badziew z obsluga SSL. U mnie po tym BZWBK24 zaczal dzialac to i moze
    Jenteligo lyknie ;).
    Pozdro

    Lookas