  • Data: 2017-10-08 15:25:57
    Temat: Re: Nie umiem się podpisać...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-08 o 15:23, J.F. pisze:

    > Bo nie pisal o schorzeniach neurologicznych.

    A ty jakie masz schorzenia, nie że nie możesz połączyć faktów i takiego
    wniosku wyciągnąć?

    > Dostal by kiedys "przepisz to zdanie 100 razy" to by sie nauczyl.
    > Ale nie dostal, to sie nie nauczyl.

    Porada równie głupia, jak ta, aby złamaną nogę sobie "wychodzić" zamiast
    włożyć w gips.

    > A potem inne czasy nastaly - jesli dobrze osobe odgaduje, to w
    > komputerach biegly, nie chcialoby mu sie 100 paste naciskac, skrypt by
    > napisal :-)

    To, że w postach możesz siebie ośmieszać, to już się przyzwyczaiłem, ale
    dlaczego też insynuujesz na temat nieznanego człowieka?

    Skoro pisze, że nie umie się podpisać, to znaczy, że nie umie się
    podpisać. Chcesz dyskutować o prawie, to dyskutuj, ale nie dyskutuj o
    medycynie i szkolnictwie, na czym masz jeszcze mniejsze pojęcie.

    --
    Liwiusz