  • Data: 2017-10-10 12:46:46
    Temat: Re: Nie umiem się podpisać...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 października 2017 14:54:00 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Dlaczego z uporem maniaka nie umiecie przyjąć do wiadomości, że być może
    > rzeczywiście z uwagi na specyficzne uwarunkowania (nie chcę pisać:
    > chorobę) gościu nie umie się podpisać? Zaburzenia w pisaniu to nie jest
    > jakaś nieznana przypadłość.

    Dlaczego uparcie forujesz swoją teorię a odrzucasz przedstawianą?
    Jak schorzenie jest to aby bank to ogarnął pewnie musi byc papier.
    I tu pole popisu grupy sie konczy bo papier rozwiązuje sprawe i bank sam zaproponuje
    co trzeba zrobic.

    A wątkotwórca o chorobie nie napisał, napisał ze nie umie powtarzalnie i to jest
    podobnie do mojego przypadku gdzie brak pisania odręcznego spowodował ze tez mam
    problemy z podpisaniem sie tak samo za kazdym razem.

    Dlatego zasugerowalem cos na co watkotwórca moze mieć wpływ. Tyle.