  • 11. Data: 2004-06-01 23:21:46
    Temat: Re: Neste 24 i blokada na karcie
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    > Niezupełnie. Otóż autoryzacja przychodzi na kwotę wpisaną poprzez klawiaturę
    > celem zabezpieczenia środków na pokrycie zakupów.
    > Nie byłoby sensu odwoływać
    > blokadę i zakładać kolejną na kwotę faktyczną (koszty) i potem normalnie
    > wysyłać obciążenie.

    W inteligo tak mam. Blokada na faktyczną kwotę tankowania.

  • 12. Data: 2004-06-01 23:23:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    > Nie znam systemu który obsługuje karty w Inteligo ani ich systemu
    > centralnego. Stawiam hipotezy opierając się na swojej wiedzy ...

    Ja to rozumiem i nawet to co piszesz jest logiczne. Sam się zastanawiam,
    jak to dokładnie wygląda z inteligo. Następnym razem posprawdzam
    dokładnie jak zachowują się te blokady w przypadku inteligo i płatności
    na neste - tzn. jaka blokada jest przed zatankowaniem, ale po
    sprawdzeniu maksymalnej kwoty tankowania i już po tankowaniu. Wyniki
    podeślę. :-)

  • 13. Data: 2004-06-02 18:58:18
    Temat: Re: Kwoty blokad i transakcji w walutach innych niz PLN
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    Pozniej

    > Faktem jest też, że bank dopisuje też swoją prowizję.

    Bank nie dopisuje żadnej prowizji. Jedyne odstępstwo jest przy kartach typu
    CHARGE - ale to już prawie historia na naszym rynku.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 14. Data: 2004-06-02 19:03:57
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    > W inteligo tak mam. Blokada na faktyczną kwotę tankowania.

    Bardzo ciekawy przypadek. Wydaje mi się że warto to rozebrać. Podeślij dane.
    Sam też przy okazji wybiorę się na stację Neste. Tylko z kartą innego banku
    :)
    Powinno się udać to wyjaśnić.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 15. Data: 2004-06-02 20:51:51
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Sam też przy okazji wybiorę się na stację Neste. Tylko z kartą innego banku

    To może być i banalny przypadek :-)
    zatankowanie równe zadeklarowanej kwocie.

  • 16. Data: 2004-06-03 10:27:46
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-31 10:06, rsa127 wrote:

    > w BRE tłumaczyli mi, że stosują do blokad kurs średni NBP +2%

    Jest to kurs średni NBP z dnia poprzedzającego transakcję pomniejszony o 2%.

    --
    luzyta

  • 17. Data: 2004-06-03 15:02:06
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > .... Nie byłoby sensu odwoływać
    > blokadę i zakładać kolejną na kwotę faktyczną (koszty) ...

    ale można odwołać częściowo.

  • 18. Data: 2004-06-05 08:03:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > To może być i banalny przypadek :-)
    > zatankowanie równe zadeklarowanej kwocie.

    Nigdy mi się to nie zdarzyło. Zawsze jest mniej. Zresztą Neste nie
    pozwoli na zatankowanie 100% sprawdzonej kwoty. Zawsze jest jakieś 3
    grosze mniej...

  • 19. Data: 2004-06-05 08:04:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Tomasz napisał:

> [...]
    > Sam też przy okazji wybiorę się na stację Neste. Tylko z kartą innego banku

    OK, pewnie w next weekend będę tankować, to sprawdzę blokady:
    - po wprowadzeniu maksymalnej kwoty ale przed tankowaniem
    - po tankowaniu

    Aha - może to ma jakieś znaczenie, że zawsze biorę potwierdzenie -
    znaczy po tankowaniu wkładam jeszcze raz kartę... Chociaż bo ja wiem...

  • 20. Data: 2004-06-05 11:28:33
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 05 Jun 2004 10:03:05 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...info.WYTNIJTO> wrote:

    >Nigdy mi się to nie zdarzyło. Zawsze jest mniej. Zresztą Neste nie
    >pozwoli na zatankowanie 100% sprawdzonej kwoty. Zawsze jest jakieś 3
    >grosze mniej...

    e tam nie pozwoli. ja kiedys podalem maksymalna kwote obciazenia 100
    zl a zatankowalem za 100,01. i obciazylo na 100,01 :)

    G.