  • Data: 2017-08-21 08:29:25
    Temat: Re: Nest Bank - wyciągi
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    wiatrak napisał(a) w wiadomości: ...

    >Dziś przyszło hasło smsem

    Jest gorzej - ja w ogóle nie życzyłem sobie dostępu przez internet.
    O wyciągach nie ostrzegali - kazałem nie wysyłać. Do głowy
    mi nie przyszło, że mogą coś takiego zafundować.
    Teraz mam to czego nie chciałem czyli zwabienie w pułapkę.
    Jak można wysyłać login i hasło tym samym kanałem?! Tragedia.

    Arek