  • Data: 2006-10-19 15:20:38
    Temat: Re: Negocjowanie kursu walut
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:eh7fmo$r8u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > w kantorze na pewno dosteniesz więcej niz w banku, podzwoń i popytaj jaki
    > kurs Ci zaoferują

    Niekoniecznie kwoty 30tys. EUR sa juz w wielu bankach negocjowalne. Kursy
    wtedy sa bardzo zblizone do rynku miedzybankowego w danej chwili. Problem w
    tym, ze w danym banku musisz dostac sie do osoby kompetentnej, bo zwykli
    pracownicy, jak zwykle odpowiedza Ci, ze jest tabela itp. Twoje 17tys GBP to
    troche mniej , rownowartosc ok.20tys. EUR. W ING jest tabela preferencyjna
    od 5tys. USD lub EUR. Problem w tym, ze bank ten nie prowadzi rach. w GBP.
    Moze otwarcie takiego rachunku w jednostkowym przypadku jest mozliwe i
    nastepnie przewalutowanie bezgotowkowe po tabeli preferencyjnej. Trzeba, by
    wybrac sie do jakiegos kierownika glownej pacowki w danym miescie i moze
    jest to do zalatwienia, w malych oddzialach na pewno nic w ING nie
    zalatwisz. tabela:
    http://www3.ing.pl/u235/template/fp,currency,quotati
    on.wm/category_id/3/navi/108773/ingbankmode/true