  • Data: 2006-10-19 23:07:43
    Temat: Re: Negocjowanie kursu walut
    Od: "Barden" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pacieja" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:061e.00000040.45373296@newsgate.onet.pl...
    > Witam. mam do sprzednia 17.000 GBP. Wiem, ze moge negocjowac kurs
    waluty przy

    Sprzedawałem USD w ING banku. Dostałem kurs lepszy niż negocjonowany
    w kantorze. Mają kurs preferowany (w godz. rannych), ale przy tej
    kwocie powiedz, że chcesz negocjować. Pracownik skontatuje się z
    dealerem i jest szansa, że kurs będzie jeszcze lepszy. W moim przypadku
    USD było na koncie w ING ( OKO ) i dostałem coś lepiej niż kurs
    preferowany (nie pamiętam już ile to było).
    Bar