  • 1. Data: 2010-07-05 09:51:36
    Temat: Negocjacje z bankiem i developerem
    Od: "Pat" <p...@w...pl>

    "Negocjacje z bankiem i developerem":
    http://www.dobryebook.pl/ebook-65-0184.html

  • 2. Data: 2010-07-05 09:58:18
    Temat: Re: Negocjacje z bankiem i developerem
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

    "Pat" <p...@w...pl> wrote in message
    news:4c31ab26$0$2584$65785112@news.neostrada.pl...
    > "Negocjacje z bankiem i developerem":
    > http://www.dobryebook.pl/ebook-65-0184.html

    Ten debil spamuje na każdej grupie.

  • 3. Data: 2010-07-05 10:20:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pat wrote:
    > "Negocjacje z bankiem i developerem":
    > http://www.dobryebook.pl/ebook-65-0184.html

    sluchaj, jak sie okazesz znajomym tego doradcy pdatkowego, to go uwalę,
    za reklamę. Skutecznie.

  • 4. Data: 2010-07-05 17:32:04
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 05 Jul 2010 05:20:49 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >sluchaj, jak sie okazesz znajomym tego doradcy pdatkowego, to go uwalę,
    >za reklamę. Skutecznie.

    moze to glupie, ale czy wogole zakaldasz jakis procent szansy na to,
    ze to zadowolony klient tak spamem poleca ksiazke, dzieki ktorej
    skutecznie wynegocjowal cene u developera i niska marze w banku?

    bo ja jakos wogole nie zakladam takiej opcji :)

    choc ja raczej zakaldalbym, ze to sklep nie ma obrotu i spamuje

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 5. Data: 2010-07-05 17:41:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cyb wrote:

> [...]
    >
    > bo ja jakos wogole nie zakladam takiej opcji :)
    >
    > choc ja raczej zakaldalbym, ze to sklep nie ma obrotu i spamuje

    gdybym tego samego nie dostał już na skrzynkę osobiście od
    zainteresowanego, to bym podejrzewał, że może sklep.

  • 6. Data: 2010-07-05 17:48:30
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 05 Jul 2010 12:41:14 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >gdybym tego samego nie dostał już na skrzynkę osobiście od
    >zainteresowanego, to bym podejrzewał, że może sklep.

    a to przepraszam, u mnie filtry antyspamowe calkiem neizle dzialaja i
    nie widzialem tego jako list.
    chociaz moje dane sa pewnie do teraz jako dane klienta docelowego (w
    paru meijscach zosatwilem swoje dane jako ew. kredytobiorcy cznego :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 7. Data: 2010-07-05 21:12:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cyb wrote:

> [...]
    > chociaz moje dane sa pewnie do teraz jako dane klienta docelowego (w
    > paru meijscach zosatwilem swoje dane jako ew. kredytobiorcy cznego :)

    nie, to nie bylo w ramach spamu, a całkiem świadomie zamówionej reklamy
    handlowej. Ale tresc identyczna.