  • 1. Data: 2012-08-11 13:31:44
    Temat: Natretne telefony z Ideabank
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Te debile wydzwaniają do mnie dzien w dzien bo koncza mi sie jakies lokaty.
    Nie odbieram i nie mam zamiaru, a chamstwo banku przybiera na sile. Teraz
    gnoje dzwonia po 5 razy pod rzad i wysylaja sms-y o probie polaczenia.
    Dziennie to mam z 15 nieodebranych polaczen. To ze dalem im numer przy
    zakladaniu lokaty nie znaczy ze huje moga sobie do mnie dzwonic i mnie
    wkurwiac!
    Jak odzyskam kase z lokat to juz w zyciu nie zaloze zadnych lokat w tych
    zasranych klonach czarneckiego. A przy okazji zastanawiam sie czy nie zlozyc
    doniesienia do prokuratury bo na takie natrectwo i nekanie na pewno jest
    jakis paragraf. Zazadam odszkodowania 1mln zl to im sie odechce. Bezczelne
    zasrance.

    klient

  • 2. Data: 2012-08-11 18:45:08
    Temat: Re: Natretne telefony z Ideabank
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    "miumiu" <a...@b...pl> wrote:
> [...]
    > jakis paragraf. Zazadam odszkodowania 1mln zl to im sie odechce. Bezczelne

    Najpierw zastrzegnij przetwarzanie swoich danych...

    --
    radar

  • 3. Data: 2012-08-11 19:03:19
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-11 18:45, radar pisze:

    > Najpierw zastrzegnij przetwarzanie swoich danych...

    "zastrzeż"

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 4. Data: 2012-08-11 19:10:04
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    SQLwiel <_...@g...com> wrote:

    > "zastrzeż"

    Dzięki. Brakowało mi tego słowa a iPad nie podpowiedział :)))

    --
    radar

  • 5. Data: 2012-08-11 22:55:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    miumiu pisze tak:

    > Dziennie to mam z 15 nieodebranych polaczen.

    Dodaję takich k do zablokowanych.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2012-08-14 18:04:20
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    miumiu napisał(a) w wiadomości: ...
    >Nie odbieram i nie mam zamiaru, a chamstwo banku przybiera na sile. Teraz
    >gnoje dzwonia po 5 razy pod rzad

    U mnie rekord to tylko 4 razy/dzień. Bez związku z zakończeniem lokat.

    > i wysylaja sms-y o probie polaczenia.

    Na pewno oni wysyłają? Jeżeli masz np. Orange to wysyła poczta
    głosowa bez udziału dzwoniącego. Ja dostaję np. hurtowo coś w tym
    rodzaju: "Numer 22101.... dzwonił 3 razy ostatnio dnia (dzień
    i godzina) ale nie pozostawił wiadomości". Kretynizm Orange polega
    na tym, że zamiast numeru poczty głosowej jako nadawcy SMSa operator
    wpisuje nr dzwoniącego.
    Dostaję to po włączeniu teklefonu bo w pracy mam zzwykle wyłączony
    a że godziny pracy moje i banku się pokrywają...

    Arek

  • 7. Data: 2012-10-16 20:24:05
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/08/11 19:10, radar pisze:

    > Dzięki. Brakowało mi tego słowa a iPad nie podpowiedział :)))

    giertychowska matura .. co ?