eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Nasza wspólnota" - specjalna oferta dla wspólnot mieszkaniowych › Re: "Nasza wspólnota" - specjalna oferta dla wspólnot mieszkaniowych
  • Data: 2004-07-01 10:33:51
    Temat: Re: "Nasza wspólnota" - specjalna oferta dla wspólnot mieszkaniowych
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Atutem Pakietu "Nasza Wspólnota" jest jego cena. Miesięczna opłata wynosi
    > 40 zł."
    > :))))))))
    > Nasza wspólnota (pisane z małej litery) płaci tylko po 1 zł za każdy
    przelew
    > wychodzący.
    > Nie wiem jaka inna wspólnota (też pisane z małej litery) zechce takie coś.
    >
    > Bogdan B.

    Moja Wspólnota ma konto w Kredyt Banku. 25 PLN miesięcznie. Do niedawna
    przelewy przez Internet były wliczone w cenę. Teraz 1,5 PLN. Ale i tak
    mieścimy się poniżej 40 PLN (nie jest to duża Wspólnota). Niewątpliwą zaletą
    jest system Internetowy. Oprócz sposobu użytkowania i możliwości dobra jest
    możliwość akceptowania przelewów przez np. 2 osoby.