  • Data: 2004-01-30 15:11:27
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cos krecisz, bo Ci glupio, ze nie mialas racji.

    Nie jest mi "głupio" - zawsze chętnie sie dowiem czegoś nowego.

    >Wiadomo, ze chodzilo o
    > porownanie z mbankiem. Oni maja tak jak mial mbank: prowadzenie konta,
    > podstawowa karte, przelewy, wyplaty z bankomatow i pare innych rzeczy za
    darmo.
    > I to nie jest tam wyjatkiem, tylko ma tam tak wiekszosc bankow. Znaczy, ze
    > mozna mimo tego miec dochod, pomimo ze sie jest marmurkiem z oddzialami na
    > kazdym rogu kazdej wiekszej ulicy w kazdym miescie, choc oczywiscie dostep
    > przez internet i innymi kanalami elektronicznymi tez wszystkie daja.

    Sprawdź jeszcze poziom depozytów i porównaj zamożność społeczeństwa . A poza
    tym nie rozumiem czym się podniecasz. Przecież możesz tam sobie załozyć
    konto - po 1 maja to juz w ogóle bez problemu. Głosuj nogami zamiast
    biadolić i pisać o zdradzie przez bank ;-)

    > Wiec juz daruj sobie to kombinowanie jak kon pod gore, bo to zaczyna byc
    > zenujace.

    Żenujące to jest to, że zamiast zrobic to do czego skłania Cię najwyraźniej
    zmiana toip (a więc zamknięcie konta) wolisz "płakać" na grupie jaki to
    mbank jest "be". Jest dla Ciebie "be" ? No to się zachowaj jak dorosły
    człowiek i zmień bank. Sądzisz, że jak napiszesz kolejny "manifest" i
    "analizę" to ktos się przejmie?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn