  • Data: 2004-01-30 17:33:15
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    >Sprawdź jeszcze poziom depozytów i porównaj zamożność społeczeństwa . A poza

    Porownaj sobie ile maja oddzialow i ile placa pracownikom - przez to wychodzi w
    przyblizeniu na to samo jesli chodzi o stosunek przychodow i wydatkow...
    A poza tym Hiszpania jest nieco bardziej zblizona do nas gospodarczo i tam tez
    maja darmowy Patagon i moze pare innych tez.

    >tym nie rozumiem czym się podniecasz. Przecież możesz tam sobie załozyć
    >konto - po 1 maja to juz w ogóle bez problemu. Głosuj nogami zamiast
    >biadolić i pisać o zdradzie przez bank ;-)

    Nie zmieniaj tematu. Ktos tu podawal, ze banki musza wprowadzac oplaty, bo nic
    nie ma za darmo. Wykazalem, ze w niektorych krajach ta darmowosc w bankach jest
    powszechna. Byc moze po prostu sa lepiej zarzadzane - im wystarcza to co
    zarobia na obrocie pieniedzy klientow, nie musza ich ograbiac ze wszystkiego do
    cna za kazda podstawowa usluge.
    A konta tam mam, skoro juz koniecznie chcesz wiedziec.

    >Żenujące to jest to, że zamiast zrobic to do czego skłania Cię najwyraźniej
    >zmiana toip (a więc zamknięcie konta) wolisz "płakać" na grupie jaki to

    Nie widze powodow do zamkniecia konta w mbanku poza emocjonalnymi, a tym sie
    nie kieruje przy wyborze banku, wiec niby dlaczego mialbym zamknac konto w
    mBanku?

    >mbank jest "be". Jest dla Ciebie "be" ? No to się zachowaj jak dorosły
    >człowiek i zmień bank. Sądzisz, że jak napiszesz kolejny "manifest" i

    Ja nie musze zmieniac, w sensie otwierac nowe konto, bo juz od dawna jestem w
    tych bankach, ktore sie teraz okazaly najtansze. Jeden przelew przed 15 i po
    sprawie. Mam tez i inne konta, gdzie place po 9 i 7 zl miesiecznie za
    prowadzenie, wiec jak widzisz nie tyle mi chodzi o te 50 gr co o caloksztalt
    skutkow jakie ta decyzja pociaga, zdrade dotychczasowych zasad w relacjach z
    klientami itp. itd...
    Patrz post shurikena:
    http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0015

    >"analizę" to ktos się przejmie?

    Nie, ale jak wycofam swoje depozyty i inni to zrobia to krzywa sie zalamie i
    bardzo dobrze, niech maja nauczke, ze z klientami w kulki sie nie leci,
    szczegolnie jak im sie wczesniej przyznalo specjalny status i wmawialo ze sa
    pomiedzy klientami, a mbankiem inne relacje niz w innych bankach.
    Zle dzialania nalezy napietnowac, a nie skulic ogon pod siebie i milczec.
    Czy to naprawde takie trudne do pojecia?

    dn