  • Data: 2004-01-30 20:12:12
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    news:3c3l101vvif75hvnj109lk2h8edrlel2mt@4ax.com...

    > Porownaj sobie ile maja oddzialow i ile placa pracownikom - przez to
    wychodzi w
    > przyblizeniu na to samo jesli chodzi o stosunek przychodow i wydatkow...
    > A poza tym Hiszpania jest nieco bardziej zblizona do nas gospodarczo i tam
    tez
    > maja darmowy Patagon i moze pare innych tez.

    U nas też jest parę darmowych, tylko że my tak sobie możemy pisać a danych
    finansowych to nie mam ani ja ani Ty, więc udowadnianie kto ma racje nie
    bardzo ma sens i nie bardzo jest weryfikowalne.

    > Wykazalem, ze w niektorych krajach ta darmowosc w bankach jest
    > powszechna. Byc moze po prostu sa lepiej zarzadzane - im wystarcza to co
    > zarobia na obrocie pieniedzy klientow, nie musza ich ograbiac ze
    wszystkiego do
    > cna za kazda podstawowa usluge.
    > A konta tam mam, skoro juz koniecznie chcesz wiedziec.

    A miej sobie nawet na Bermudach. I nic kolego nie wykazałeś, bo można
    wskazać kolejne kraje, gdzie nie ma darmowych kont, lub jest ich mało (jak w
    Polsce).

    > Ja nie musze zmieniac, w sensie otwierac nowe konto, bo juz od dawna
    jestem w
    > tych bankach, ktore sie teraz okazaly najtansze. Jeden przelew przed 15 i
    po
    > sprawie. Mam tez i inne konta, gdzie place po 9 i 7 zl miesiecznie za
    > prowadzenie, wiec jak widzisz nie tyle mi chodzi o te 50 gr co o
    caloksztalt
    > skutkow jakie ta decyzja pociaga, zdrade dotychczasowych zasad w relacjach
    > klientami itp. itd...
    > Patrz post shurikena:
    > http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0015

    Shuriken swoje poglądy o "upadku" mbanku głosił już jak sie o opłatach nie
    śniło. A to jakie masz konta i po ile, to chyba nie jest temat wątku? Więc
    nie zmieniaj tematu.

    > Nie, ale jak wycofam swoje depozyty i inni to zrobia to krzywa sie zalamie
    > bardzo dobrze,

    A wycofuj! Jak sie znajdzie więcej takich jak Ty, to zmienią toip.

    >niech maja nauczke, ze z klientami w kulki sie nie leci,
    > szczegolnie jak im sie wczesniej przyznalo specjalny status i wmawialo ze
    sa
    > pomiedzy klientami, a mbankiem inne relacje niz w innych bankach.
    > Zle dzialania nalezy napietnowac, a nie skulic ogon pod siebie i milczec.
    > Czy to naprawde takie trudne do pojecia?

    Piętnuj sobie, oflaguj się, załóż stowarzyszenie poszkodowanych przez mbank,
    napisz książkę o utracie zaufania do mbanku. Kogo to obchodzi? Jedyny sposób
    protestu jaki ma klient to IMHO nogi ;-))) Ale skoro się wierzy w
    marketingowe bzdury o "filozofii" banku, no to później reakcja jest
    histeryczna. Tyle, że nawet histeria ma swoje granice i zakładanie 1000
    wątków na ten sam temat na grupie, to już gruba przesada. Dla mnie EOT.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn