  • Data: 2004-05-28 18:11:44
    Temat: Re: Napiwek i VE
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > LOL, to jak są słabo opłacani, to po co robią w tym zawodzie? A poza tym to
    > ich nie zwalnia z wykonywania roboty pożądnie.

    Bo maja taki pomysl na zycie. Wez pod uwage, ze niegdzie nie bronie
    kelnerow (czy kogokolwiek w ogole), kto odwala robote byle jak.

    > W niektórych kajpach powinni klientowi dopłacać za to, że się tam pojawił i
    > coś zjadł, niestety. Poza tym może jestem uprzedzony, ale jest cała masa

    Ciekawe w jakich knajpach bywasz, bo ja mam inne doswiadczenia.

    > Na szczęście są we Wrocławiu knajpy, w których zawsze się jest miło
    > obsłużonym i oby ich było więcej.

    Widzisz, a jednak.

    > Jakby tak myślał każdy, który żyje z prowizji i udaje mu się sprzedać pewnie
    > raz na sto prób (albo gorzej), to umarłby z głodu. A jakby polscy kelnerzy
    > nie dostawali pensji, to też by się bardziej zaczęli starać. Ot, co.

    Wtedy dopiero umarli by z glodu, bo z napiwkow to moze na wode by im
    starczylo (taki wniosek mnie nachodzi po czytaniu Twoich wypowiedzi).

    Bartol