  • Data: 2002-03-04 20:22:09
    Temat: Re: Napiwek VISĄ?!
    Od: "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jest to bardzo proste , przy wydruku rachunku jak juz zaplacisz masz
    zazwyczaj pole na napiwek wtedy wpisujesz kwote i zostawiasz im rachunek ,
    nabijaja sami kwote, nie potrzebuja do tego juz karty , taki update
    rachunku,
    aha zazwyczaj jest ograniczenie napiwku do 20% kwoty placonej
    takie zasady ma polcard

    pozdrawiam kazow