  • Data: 2002-03-05 08:08:15
    Temat: Re: Napiwek VISĄ?!
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Rysiek wrote:

    > Witam,
    > bzdurzysz wasc , jak zplaciles to wtedy dopisujesz ? bzdura
    > widac nie dajesz tipow

    Nie wiem czy moje zdanie będzie się liczyć bo to było Maestro :)
    Dałem kartę, wyjechał slip (ważne, że drukarka była igłowa i drukowała
    od razu dwie kopie).
    Pod kwotą rachunku była rubryka na napiwek. Wpisałem. Poniżej było
    miejsce na sumę. Podsumowałem. Podpisałem. Dałem oryginał kelnerce,
    kopię do portfela. Kelnerka coś tam poprztykała na posie i "dobiła" ten
    napiwek do transakcji.
    Tylko LG miało problem z rozliczeniem transakcji, bo kwotę zdjęli, a
    blokada została (pewnie dlatego, że się kwota nie zgadzała; ten sam
    problem co ze stacjami Neste i VE Inteligo, tylko, że tam
    kwota<autoryzacji a tu odwrotnie). Blokada zeszła samoistnie po
    tygodniu.

    pzdr

    Tomek