eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNamawianie do wypłaty swoich pieniędzy z banku to przestępstwo? › Re: Namawianie do wypłaty swoich pieniędzy z banku to przestępstwo?
    Date: Wed, 14 Dec 2011 10:22:16 +0000
    From: pmlb <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Namawianie do wypłaty swoich pieniędzy z banku to przestępstwo?

    On 14/12/2011 08:14, Jarek Andrzejewski wrote:
    > http://www.rp.pl/artykul/9102,768911-Lotysze-boja-si
    e-o-swoje-oszczednosci.html

    > "Łotewskie portale pisały o tajemniczych esemesach wysyłanych klientom
    > Swedbanku z nieznanych im numerów telefonów komórkowych. Informowano w
    > nich o problemach instytucji i o tym, że niebawem ogłosi bankructwo.
    > /.../
    > Policja apeluje do mieszkańców, by pomogli jej w schwytaniu sprawców."
    >
    > Cholera, może źle zrobiłem krytykując tu system rezerwy częściowej (w
    > innym wątku)? :-)

    Tak, namawianie do wyplacania pieniedzy to przestepstwo.
    Obecny system gospodarczy oparty jest na pieniadzu fraktalnym ktory jest
    kreoawny przez bank. Ilosc pieniedzy w obiegu to jakies 2% wszystkich
    zapisow ksiegowych.
    Namawianie wiec do wycofywania wkladow skonczyc sie moze rozkladem
    panstwa, updakiem biznesow, braku mozliwosci wyplat emrytur czy
    oplacenie pracownikow panstwwych jak policja czy wojsko.
    Banki sa polaczone - prowadzi to do sytuacji, ze wyciagniecie kasy z
    jednego banku prowadzi do porblemow innych bankow i w konsekwencji
    doprowadza to reakcja lancuchowa do zapasci systemu.
    Namawianie do wycofania wkladow z banku to obecnie przy tym systemie to
    samo co namawianie do najciezszych przestepstw.
    Jesli polityka monetarna zajmowalo by sie wylacznie panstwo a nie jak
    obecnie prywatne banki, to taka namowa nie miala by wiekszego sensu.