    From: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtanszy kredyt gotówkowy
    Date: Tue, 18 Jul 2006 22:00:35 +0200

    Użytkownik "kszyhoo" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e9j1qv$imi$1@news.task.gda.pl...
    > Faktycznie w PKOBP jest najtaniej. Jeżeli masz dochody ok. 4 - 5 tys netto
    > lub ładną wizytówkę to powalcz o złote konto. Wtedy dostaniesz kredyt
    > gotówkowy z marżą ok 4% co daje 8,3 % w złotówkach i prowizja ok 2%.
    > Dolicz
    > opłatę za prowadzenie konta. Maksymalnie do 100 tys, minimum 5 tys. Chyba
    > nie ma teraz na rynku tańszej gotówki.
    > Jeżeli to Ci się nie uda to spróbuj podrasować linię kredytową na swoim
    > ROrze. W PKO BP jest za 11,5%, też znośnie. Eurobanki i mbanki to niestety
    > dużo wyższe oprocentowania raczej dla analfabetów finansowych lub
> [...]

    o ile się nie mylę to mbank daje odnawialny na 13,5% na pół roku a potem
    zmniejsza do 12,85%, ale przez pół roku zdązysz sobie wyrobić złotą
    kredytówke za 125 zł. A posiadacz dowolnej złotej karty ma zagwarantowane
    najniższe oprocentowanie a wiec 9,95% :) Cięzko znaleźć coś tańszego
    globalnie. Jedyny problem to czas uzyskania takiego limitu. Mi się udało w 5
    dni, ale to raczej ewenement
    Arek