  • 1. Data: 2007-02-01 06:55:58
    Temat: Najtansze konto
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcialem załozyc konto na jakies 2 miesiace a pozniej je zlikwidowac...w
    sumie jak beda oplaty tanie to moze zostawie.I teraz mam pytanie.Ktory bank
    proponuje najdogogdniejsze warunki,czyli ktory jest najtanszy w prowadzeniu.
    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2007-02-01 07:22:35
    Temat: Re: Najtansze konto
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu JarY porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > proponuje najdogogdniejsze warunki,czyli ktory jest najtanszy w prowadzeniu.
    Samo konto? No to imho na pewno mbank oraz intelligo. Kilka innych
    bankow pewnie tez, ale warunkiem koniecznym moze byc minimalny poziom
    srodkow/miesieczny obrot.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-01 07:23:14
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ktory bank
    > proponuje najdogogdniejsze warunki,czyli ktory jest najtanszy w
    > prowadzeniu.

    mbank - prowadzenie za darmo

    --
    pozdrawiam