  • 1. Data: 2014-03-26 10:04:52
    Temat: Najtańsza wpłata na PayPal w ??
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Powiedzmy, że chcę wpłacić komuś funty na PayPal (dla ustalenia uwagi
    niech będzie to "Donate" http://andromadus.flinny.org/ :) )

    Jak to zrobić najtaniej, za pomocą albo mbanku, albo alior kantora i
    karty GBP? Inne opcje też mile widziane.

    KJ

  • 2. Data: 2014-03-27 19:05:24
    Temat: Re: Najtańsza wpłata na PayPal w ??
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 26.03.2014 10:04, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    >
    > Jak to zrobić najtaniej, za pomocą albo mbanku, albo alior kantora i
    > karty GBP? Inne opcje też mile widziane.

    O ile kojarzę to kupując walutę w kantorze przelew zakupionych środków
    masz gratis o ile mnie nie myli w opcji SHA, więc może, nie musi, to
    wyjść taniej niż to co skasuje paypal.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-03-27 23:08:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > O ile kojarzę to kupując walutę w kantorze przelew zakupionych środków
    > masz gratis o ile mnie nie myli w opcji SHA, więc może, nie musi, to
    > wyjść taniej niż to co skasuje paypal.

    W podanym przykładzie była mowa tylko o zasileniu konta PP
    "sprzedającego". Nie ma konta na które można wysłać pieniądze SWIFTem
    lub SEPA

    Ale w sumie jest mi wstyd.
    Wystarczyło:
    dodać kartę AK/GBP
    zmienić ustawienie PP, żeby nie przewalutowywał sam, tylko akceptował
    walutę sprzedającego.
    i już

    KJ

  • 4. Data: 2014-03-29 16:03:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 27.03.2014 23:08, Kamil Jońca pisze:

    > W podanym przykładzie była mowa tylko o zasileniu konta PP
    > "sprzedającego". Nie ma konta na które można wysłać pieniądze SWIFTem
    > lub SEPA

    A to przepraszam, bo jakoś nie załapałem meritum ;)

    > Ale w sumie jest mi wstyd.
    > Wystarczyło:
    > dodać kartę AK/GBP
    > zmienić ustawienie PP, żeby nie przewalutowywał sam, tylko akceptował
    > walutę sprzedającego.
    > i już

    A to fakt, to można zrobić bez problemu.

    Xenocide