  • 1. Data: 2004-11-24 12:46:05
    Temat: Najtaniej do mBank?
    Od: "Beer" <b...@g...pl>

    Witam

    Wiem, wiem - pewnie już były takie pytania.
    Od chyba czterech lat mam korzystam z Ekonta w mBanku
    i jakos jak dotąd nie miałem takiego problemu:
    jak NAJTANIEJ wpłacić kasiorę na konto?
    Mój zakład pracy udziela pożyczek, które nie są przelewane
    na konto - są wydawane na łapkę, w gotówce.
    Ale po kiego mi to w portfelu? Chciałbym wrzucić na konto
    i korzystać, gdy będzie trzeba. Jak to zrobić, najmniej tracąc?

  • 2. Data: 2004-11-24 12:48:09
    Temat: Re: Najtaniej do mBank?
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > Ale po kiego mi to w portfelu? Chciałbym wrzucić na konto
    > i korzystać, gdy będzie trzeba. Jak to zrobić, najmniej tracąc?

    za darmo:
    wplata na konto w PKO
    i z serwisu internetowego PKO Inteligo przelew do mBanku

    pozdrawiam
    kursor

  • 3. Data: 2004-11-24 13:14:40
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Beer z adresu: <b...@g...pl> napisał(a):

    > jak NAJTANIEJ wpłacić kasiorę na konto?

    Za darmo: ING OKO lub Lukas e-konto.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 4. Data: 2004-11-24 13:41:01
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Beer wrote:

    > jak NAJTANIEJ wpłacić kasiorę na konto?

    Może któryś z Twoich kolegów/znajomych ma konto w mBanku, a potrzebuje
    żywej gotówki. Ty mu pieniążki do łapki, a on Tobie przelewik. No,
    chyba że to jest jakaś duuuuuża kasa ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 5. Data: 2004-11-24 13:43:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > za darmo:
    > wplata na konto w PKO
    > i z serwisu internetowego PKO Inteligo przelew do mBanku

    A co? PKO zliwidowało opłaty za konto? Coś mnie ominęło? A jeżeli nie, to to
    nie jest "za darmo".

  • 6. Data: 2004-11-24 13:46:35
    Temat: [OT-odmiana] Re: Najtaniej do mBank?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Beer wrote:
    > Witam
    >
    > Wiem, wiem - pewnie już były takie pytania.

    A mnie zastanawia dlaczego nie odmieniasz nazwy banku. "Najtaniej do mBank"?
    Chyba "najtaniej do mBanku". A pytam, bo nie jesteś pierwszy, który nie
    odmienia tej nazwy.

  • 7. Data: 2004-11-24 14:01:33
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > A co? PKO zliwidowało opłaty za konto? Coś mnie ominęło? A jeżeli nie, to
    > nie jest "za darmo".

    no tak, przyjalem zalozenie, ze pytajacy ma konto w PKO :-)
    a jak nie ma to zawsze moze sie dogadac z kims znajomym,
    kto ma takie konto...

    kursor

  • 8. Data: 2004-11-24 14:02:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a jak nie ma to zawsze moze sie dogadac z kims znajomym,
    > kto ma takie konto...

    Ten znajomy z kontem z PKO musi mieć jeszcze uruchomiony dostęp przez net.
    Sprawa się komplikuje :-) Moim zdaniem jak to ma byc jednorazowa wpłata, to
    warto odżałować 3,5 PLN na wpłatę na poczcie, a jak ktoś chce mieć stałą
    możliwość tanich wpłat, to albo Inteligo albo Lukas.

  • 9. Data: 2004-11-24 14:15:37
    Od: " JaKi" <j...@g...pl>

    Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl> napisał
    (a):

    > Za darmo: ING OKO lub Lukas e-konto.

    Ale z OKA tylko raz w miesiacu za darmo.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-11-24 16:17:07
    Temat: Re: [OT-odmiana] Re: Najtaniej do mBank?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    co23ej$8n1$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > A mnie zastanawia dlaczego nie odmieniasz nazwy banku. "Najtaniej do
    > mBank"? Chyba "najtaniej do mBanku". A pytam, bo nie jesteś pierwszy,
    > który nie odmienia tej nazwy.

    Nie spodziewaj sie sensownej odpowiedzi od uzytkownika jezyka - zagadnienia,
    o ktore pytasz, nie sa dostepne swiadomosci uzytkownikow jezyka.

    Chwiejnosc w sklasyfikowaniu tej formy do klasy odmiennych lub nie wynika z
    tego, ze nie jest to typowy wyraz, ale rodzaj hybrydy z elementami skrótu
    (em-bank). A skrótów czesto się nie odmienia - stąd to wynika. To tak w
    uproszczeniu: mam nadzieje, ze zaspokoilem ciekawosc.

    --
    Robert